Hej med jer!
Nu har min lille skat rundet de 9 uger, fra hun blev født - hun blev født tre uger for tidligt, og skal derfor regnes tre uger tilbage, når vi snakker udvikling, så egentlig er hun kun lige knapt 6 uger gammel.
Nå, men hun er altså begyndt at få tænder - hvilket forklarer hendes evige klynken, savlen og overdrevne sutten! Før vi vidste, hvad det var, var vi en tur på sygehuset, og jeg nævnte at hun savlede meget og proppede hånden ind i munden og gumlede på den, og spurgte om det ikke kunne være tænder, men det var der ingen der ville høre på, fordi hun var så lille... men nu har jeg altså fået øje på to små begyndende huller foran i gummerne i undermunden - AHA! Det ER altså tændernes skyld, at Søren og jeg ingen søvn får for tiden. Det er rigtig hårdt at høre og se hende så ulykkelig, og vi kan jo ikke rigtig gøre noget - vi har købt noget Aftex aloclair gel til at smøre på, og skal have købt en tandbørste til måske at hjælpe hende lidt med at klø - hun kan jo ikke selv holde om en bidering eller gulerod, ih altså

Stakkels lille bebs. Nå, jeg må bare høre lidt medlidende ord fra nogen, evt noget med at der går en uge eller to og så er tænderne fremme!!!
Anmeld