Anbefal en ny mobil :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2012

JH12

Jeg er total vild med min IPhone den er fantastisk til alle de ting du nævner . Min bliver brugt meget til facebook og baby.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2012

Nettemor

Nu har jeg ikke læst de andres svar. Men jeg havde før en HTC wildfire. Den mindste HTC der er. Nu har jeg så skiftet den ud med en samsung galaxy s II og er ovenud tilfreds. Det er en super telefon

Anmeld

25. maj 2012

Maja_4000

Babymor2010 skriver:

Jeg har en Sony Ericsson Xperia Ray - den kan jeg varmt anbefale... Jeg startede med en HTC Wildfire smartphone, den var noget hø 

Har lidt forelsket mig i Sony Xperia S .. Den er bare ret dyr  hehe

Anmeld

27. maj 2012

Chrizta

Profilbillede for Chrizta

HTC Desire S. Synes den er god og tager fine billeder.

Har haft en SE Xperia 10, synes ikke den var så god, men det var også deres første smartphone. Synes deres design er lækkert.

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

27. maj 2012

Chiip91

Så kan jeg stærkt anbefale den helt nye HTC one x, den har jeg selv lige købt, og jeg er positivt overrasket

Anmeld

27. maj 2012

ano14316

Maja_4000 skriver:

Jeg skal have ny telefon

Men jeg er totalt på bar bund .. Jeg skal ikke have iPhone

Bruger den mest til at tage billeder , facebook og lidt spil :b Så det eneste vigtige er at kameraet er nogenlunde (:

Kom med jeres anbefalinger

HVIS KAMERAET ER VIGTIGT SÅ VIL JEG SIGE HTC ONE X ELLER HTC ONE S, DET ER SUPER FEDE TELEFONER OG JEG HAR RIGTIG GODE ERFARINGER MED HTC VEDR KVALITET HAR SELV HAFT 8 FORSKELLIGE OG VENTER PÅ MIN NR 9.

BEGGE TELEFONER HAR 8 MP MEN KVALITETEN AF LINSEN ER SUPER,, KLART DET BEDSTE KAMERA PÅ MARKEDET. ONE S HAR DEN BEDSTE SKÆRM PÅ MARKEDET PT. 

ELLERS HAR XPERIA S 12 MP MEN GENERELT LIDT DÅRLIGERE KVALITET.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.