Anbefal en ny mobil :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.342 visninger
25 svar
0 synes godt om
25. maj 2012

Maja_4000

Jeg skal have ny telefon

Men jeg er totalt på bar bund .. Jeg skal ikke have iPhone

Bruger den mest til at tage billeder , facebook og lidt spil :b Så det eneste vigtige er at kameraet er nogenlunde (:

Kom med jeres anbefalinger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2012

Masig

Maja_4000 skriver:

Jeg skal have ny telefon

Bruger den mest til at tage billeder , facebook og lidt spil :b Så det eneste vigtige er at kameraet er nogenlunde (:

Skal det være smartphone?

Jeg har kun erfaring med Iphone og Sony Ericsson X10 mini og sidstnævnte vil jeg på ingen måde anbefale... Dene r virkelig noget lort for at sige det mildt (undskyld mit sprog)... Og jeg ved jeg ikke er den eneste der synes det, kender mange der har haft den eller pro'en og ingen har været tilfredse...

Så udover Iphone kan jeg ikke lige anbefale en, men jeg kan i hvert fald ikke-anbefale SE mini'en....

Anmeld

25. maj 2012

An&Jo

Masig skriver:

Jeg har kun erfaring med Iphone og Sony Ericsson X10 mini og sidstnævnte vil jeg på ingen måde anbefale... Dene r virkelig noget lort for at sige det mildt (undskyld mit sprog)... Og jeg ved jeg ikke er den eneste der synes det, kender mange der har haft den eller pro'en og ingen har været tilfredse...

Så udover Iphone kan jeg ikke lige anbefale en, men jeg kan i hvert fald ikke-anbefale SE mini'en....

samme erfaring herfra med SE mini, den er virkelig noget lort..

Men ellers så kan jeg ikke sige noget, da jeg de sidste 2 år har haft Iphone..

Anmeld

25. maj 2012

Maja_4000

Masig skriver:

Synes der er meget dårligt udvalg af ikke-smartphones Hehe

Jeg har x10 mini pro nu .. Og den fungerer altså fint Den er bare ved at være godt brugt , efter at have været yndlingslegetøj for min datter i over 1 år

Anmeld

25. maj 2012

Maja_4000

An&Jo skriver:

samme erfaring herfra med SE mini, den er virkelig noget lort..

Men ellers så kan jeg ikke sige noget, da jeg de sidste 2 år har haft Iphone..

Som jeg lige skrev , har jeg mini nu Og den fungerer ganske udenmærket Kender dog flere som har haft problemer med den .. Jeg har vidst været heldig

Anmeld

25. maj 2012

An&Jo

Maja_4000 skriver:

Som jeg lige skrev , har jeg mini nu Og den fungerer ganske udenmærket Kender dog flere som har haft problemer med den .. Jeg har vidst været heldig

ja så har du været heldig, og du er faktisk den første jeg hører sige at den har været god..

Anmeld

25. maj 2012

Maja_4000

An&Jo skriver:

ja så har du været heldig, og du er faktisk den første jeg hører sige at den har været god..

Haha Den har aldrig fejlet noget , og den er blevet savlet på , kastet i gulvet osv. i over et år .. Caroline er 17 måneder og jeg fik den 2 uger inden hun blev født :b 

Anmeld

25. maj 2012

**Ønskebabyen

Maja_4000 skriver:

Jeg skal have ny telefon

Samsung Galaxy SII :-) Kåret til den bedste smartphone 2011

Anmeld

25. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

HTC!

Anmeld

25. maj 2012

FruStolpe

Maja_4000 skriver:

Jeg skal have ny telefon

Jeg har ca samme mobil behov som dig, og jeg har en Nokia N8.

I særdeleshed er jeg glad for kameraet på 12 mp.. Og ellers en go solid telefon som jeg aldrig har haft problemer med.  

http://www.elgiganten.dk/product/mobil-gps/mobil-uden-abonnement/NOKN8GREYND/nokia-n8?scid=9155

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.