øv de børn altså! )':

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.071 visninger
22 svar
0 synes godt om
25. maj 2012

Anonym trådstarter

Har i nogle af jer være udefor at 'børn' peger på jer, og siger lige det der skyder dem i tankerne?

jeg var omme med min datter i dag - og jeg er jo en mulat kvinde - hvor nogle små drenge cykler rundt, og siger Chokolade, chokolade , chokolade.. jeg er meget følsom hva angår det ord - da jeg i forvejen er ked af jeg ser anderledes ud, at det rørte mig, og i nogle tilfælde - siger det klik - og jeg ku finde på at råbe noget tilbage, men fordi jeg selv er mor, ku jeg ik drømme om det - men blev rigtig ked og fortsatte samtalen med min kæreste - for han ik sku hører det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2012

An&Jo

Anonym skriver:

Har i nogle af jer være udefor at 'børn' peger på jer, og siger lige det der skyder dem i tankerne?

jeg var omme med min datter i dag - og jeg er jo en mulat kvinde - hvor nogle små drenge cykler rundt, og siger Chokolade, chokolade , chokolade.. jeg er meget følsom hva angår det ord - da jeg i forvejen er ked af jeg ser anderledes ud, at det rørte mig, og i nogle tilfælde - siger det klik - og jeg ku finde på at råbe noget tilbage, men fordi jeg selv er mor, ku jeg ik drømme om det - men blev rigtig ked og fortsatte samtalen med min kæreste - for han ik sku hører det

Ja det har jeg desværre prøvet

Jeg har mange strækmærker efter min graviditet, og sidste år på stranden var jeg ude for at en lille pige kom hen til mig og spurgte hvorfor min mave så sådan ud..

Den gjorde ondt, for jeg har i forvejen grædt MANGE tårer over det, og sidste år var jeg bare ikke ligeså afklaret med dem som jeg er i år.. Jeg har efterhånden vendt mig til at sådan ser jeg bare ud nu..

Men kram til dig, det er ikke sjovt at stå i det..

Anmeld

25. maj 2012

DitteFisk

Anonym skriver:

ej hva!! Det skulle min dreng da lige prøve på! Tænk at være så respektløs - det må være en fejl i deres opdragelse! Sådan gør man bare ikke. Kan godt forstå det rammer dig  tænk på at de ikke kender dig - det kan på ingen måde være personligt - det er dem der har problemet - du har det godt og er bedre end de ord de kan komme med. 

Anmeld

25. maj 2012

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

Ja det har jeg desværre prøvet

Jeg har mange strækmærker efter min graviditet, og sidste år på stranden var jeg ude for at en lille pige kom hen til mig og spurgte hvorfor min mave så sådan ud..

Den gjorde ondt, for jeg har i forvejen grædt MANGE tårer over det, og sidste år var jeg bare ikke ligeså afklaret med dem som jeg er i år.. Jeg har efterhånden vendt mig til at sådan ser jeg bare ud nu..

Men kram til dig, det er ikke sjovt at stå i det..

Ååh krammer til dig

godt du i dag er blevet mere afklaret med det. Selvom det er små børn og de selvfølgelig ikke er udepå at gøre det i ond mening, kan det virkelig alligevel være ubehageligt

Anmeld

25. maj 2012

MorDk

JA det kender jeg godt!

-og det er bare ikke sjovt.

Børn har intet filter... (ville man dog ønske til tider)

Anmeld

25. maj 2012

B&J

Jeg sender dig verdens største krammer og håber virkelig du snart har glemt dem og tænk hvor hvor dårlige forælder de også har når de kan finde på sådan noget

det er bare så hammer hårdt når man ikke er den eller ser ud som andre ønsker det

det er så hårdt når folk snakker om en eller siger tingene på en måde der såre en så meget eller peger...

hilsen hende der engang vejede 150kg som ved hvor hårdt livet er

Anmeld

25. maj 2012

Anonym trådstarter

Gigl skriver:

ej hva!! Det skulle min dreng da lige prøve på! Tænk at være så respektløs - det må være en fejl i deres opdragelse! Sådan gør man bare ikke. Kan godt forstå det rammer dig  tænk på at de ikke kender dig - det kan på ingen måde være personligt - det er dem der har problemet - du har det godt og er bedre end de ord de kan komme med. 

- Ååh

det har ikke været i ond mening. De grinte ikk eller noget.. de sagde bare chokolade - og jeg vidste det var om mig, da jeg har farven.. Ja, jeg blev da ked, da jeg havde en anelse mistanke om at - de børn her nok, slipper nogle ord ud om lidt..

trod bare ik på de ville turde.

Anmeld

25. maj 2012

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

JA det kender jeg godt!

-og det er bare ikke sjovt.

Børn har intet filter... (ville man dog ønske til tider)

Anmeld

25. maj 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Jeg sender dig verdens største krammer og håber virkelig du snart har glemt dem og tænk hvor hvor dårlige forælder de også har når de kan finde på sådan noget

det er bare så hammer hårdt når man ikke er den eller ser ud som andre ønsker det

det er så hårdt når folk snakker om en eller siger tingene på en måde der såre en så meget eller peger...

til dig!

Anmeld

25. maj 2012

4xGreve

B&J skriver:

Jeg vil altså ikke mene at man er dårlige forældre bare fordi ungerne siger det første der falder dem ind.

Daniella så engang en dame i en butik som havde lidt ekstra på sidebene og sagde se mor den tykke dame og jeg har flere gange prøvet at sige at man ikke må snakke højt om andre mennesker men hun siger det hun tænker og det der falder hende ind ikke for at være ond men fordi det jo var sandheden som hun så den. Jeg sagde så ej Daniella det kan vi ikke tillade os at gå og sige hun bliver ked af det Daniella kigger eftertænksomt på damen som begynder at grine hvorefter Daniella kigger på mig nej mor hun griner da... Prøvet pænt at forklar at man kan godt være ked af det selvom andre ikke kan se det men prøv du at forklar det til en lille pige! 

Børn gør det ikke for at være onde...

Til TS er rigtig ked af du skulle opleve det men nyd da at du har den lækker farve som kun de fleste tør drømme om! Og hul i hvad andre siger grav dybt i dig selv og vær glad for den du er og hvordan du ser ud og lær dine børn at det er okay at ikke alle er ens!

Herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.