pladsanvisning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2012

PernilleogLouis

mor:) skriver:

uh det er jo en god mulighed. Jeg troede det skulle være det fastlagte tidspunkt. super duper. hvor længe må man vente. vil gerne vente i 1 1/2 -2 måneder.

Man kan jo vente så længe man vil så længe man betaler er de jo ligeglade vi har lige haft en på mit arbejde (er i Vg) som sagde ja til pladsen også gik der 4 mdr inden Han startede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Månsson skriver:

Årh det er jeg glad for.. Men du kan jo bare vente med at sende mindstemusen af sted men måske du stadig skal betale for pladsen

ja pyt med det...så må der bare betales

Synes bare at 8 måneder er meget tidligt.

Anmeld

24. maj 2012

kicha skriver:

Man kan jo vente så længe man vil så længe man betaler er de jo ligeglade vi har lige haft en på mit arbejde (er i Vg) som sagde ja til pladsen også gik der 4 mdr inden Han startede

oki. så tror jeg det må blive min løsning. tusind tak for svar.

Men gør det egentlig nogen forskel hvis man får delvist betalt...er studerende.

Anmeld

24. maj 2012

L&V

tr

ja pyt med det...så må der bare betales

Synes bare at 8 måneder er meget tidligt.

Det tror jeg altid man vil synes.. tror det er en meget alm alder det er det i hvert fald i den vuggestue jeg arbejder i..

Anmeld

24. maj 2012

Månsson skriver:

Det tror jeg altid man vil synes.. tror det er en meget alm alder det er det i hvert fald i den vuggestue jeg arbejder i..

nå okay - troede de fleste var mindst 11 måender. men jeg kan ligeså godt beholde ham hjemme når nu jeg er hjemme og så måske starte lidt før... meget langsomt med kun 2-3 timer om dagen

Anmeld

24. maj 2012

L&V

nå okay - troede de fleste var mindst 11 måender. men jeg kan ligeså godt beholde ham hjemme når nu jeg er hjemme og så måske starte lidt før... meget langsomt med kun 2-3 timer om dagen

Overhovedet ikke inden for de sidste par år er der kommet en tildens der hedder 6måneder og op.. Men pladsanvisningen har os vendt listen så de små kommer i vg og de større i dp. lyder som en go plan

Anmeld

24. maj 2012

Månsson skriver:

Overhovedet ikke inden for de sidste par år er der kommet en tildens der hedder 6måneder og op.. Men pladsanvisningen har os vendt listen så de små kommer i vg og de større i dp. lyder som en go plan

ja det var også tidligt. tja må tale med kæresten og finde ud af hvad der er bedst

men takker for svar

Anmeld

24. maj 2012

L&V

ja det var også tidligt. tja må tale med kæresten og finde ud af hvad der er bedst

men takker for svar

Der er ikke andet for.. Det var så lidt ..

Anmeld

25. maj 2012

Sifling

Vi fik plads fra d 1/6 men havde bedt om plads fra d 1/7, vi snakkede med dp og den tilsynsførende da vi var ude og besøge dem og fik lov til at vendte til den 1/7 uden at skulle betale fra d 1/6

Anmeld

25. maj 2012

PernilleogLouis

oki. så tror jeg det må blive min løsning. tusind tak for svar.

Men gør det egentlig nogen forskel hvis man får delvist betalt...er studerende.

Nej gør ingen forskel også vil jeg lige give dig ret i at 8 mdr er tidligt og jeg syns ik der er tendens til at de kommer så tidligt. Alle steder jeg har arbejdet har de mindst været 11-12 mdr og nogen ældre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.