pladsanvisning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.006 visninger
26 svar
0 synes godt om
24. maj 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Hej

Jeg har idag fået brev fra kommunen om at mit barn har fået plads i vuggestue pr. 6.6.12. Jeg har skrevet behovsdato fra d. 1.7.12. Jeg synes det er for tidligt nu og jeg tror ikke han er klar. Jeg synes godt nok også det er kort varsel. Det er jo om 12 dage.

Kan man sige nej tak og stadig forvente at stå forrest i køen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2012

L&V

mor:) skriver:

Hej

Jeg har idag fået brev fra kommunen om at mit barn har fået plads i vuggestue pr. 6.6.12. Jeg har skrevet behovsdato fra d. 1.7.12. Jeg synes det er for tidligt nu og jeg tror ikke han er klar. Jeg synes godt nok også det er kort varsel. Det er jo om 12 dage.

Kan man sige nej tak og stadig forvente at stå forrest i køen?

Nej de har opfyldt pasningsgarantien så og hvis man siger nej tak så har man ikke krav på at de finder noget andet

Anmeld

24. maj 2012

Månsson skriver:

Nej de har opfyldt pasningsgarantien så og hvis man siger nej tak så har man ikke krav på at de finder noget andet

åh nej sikke noget bæ- troede da ikke man ville blive tilbudt før behovsdatoen...øv øv hvor jeg synes det er tidligt. Og han er lige blevet MEGET morglad. Ih altså.

tak for svar.

ps. synes altid det er hyggeligt når du svarer mig

Anmeld

24. maj 2012

L&V

åh nej sikke noget bæ- troede da ikke man ville blive tilbudt før behovsdatoen...øv øv hvor jeg synes det er tidligt. Og han er lige blevet MEGET morglad. Ih altså.

tak for svar.

ps. synes altid det er hyggeligt når du svarer mig

Ja det er da noget tidligt når i først har ønsket senere. men kan jo være det er fordi det er den eneste plads der er i en lang periode.. Os når jeg kommer med dårlig nyt

Anmeld

24. maj 2012

PernilleogLouis

Man kan joaltid sige ja også vente med at lade ham starte. Gjorde jeg selv m min dreng da vi fik tilbudt en plads i den Vg vi ville ha

Anmeld

24. maj 2012

Månsson skriver:

Ja det er da noget tidligt når i først har ønsket senere. men kan jo være det er fordi det er den eneste plads der er i en lang periode.. Os når jeg kommer med dårlig nyt

hehe...også med dårligt nyt

Anmeld

24. maj 2012

4kløver

Vi sagde nej til en og fik at vise at vi røg bag i køen. Fik så lidt efter et brev med start på ikke engang 14 dage.

Anmeld

24. maj 2012

kicha skriver:

Man kan joaltid sige ja også vente med at lade ham starte. Gjorde jeg selv m min dreng da vi fik tilbudt en plads i den Vg vi ville ha

uh det er jo en god mulighed. Jeg troede det skulle være det fastlagte tidspunkt. super duper. hvor længe må man vente. vil gerne vente i 1 1/2 -2 måneder.

Anmeld

24. maj 2012

4kløver skriver:

Vi sagde nej til en og fik at vise at vi røg bag i køen. Fik så lidt efter et brev med start på ikke engang 14 dage.

okay hvis det går så hurtigt er det jo ikke noget problem

Anmeld

24. maj 2012

L&V

hehe...også med dårligt nyt

Årh det er jeg glad for.. Men du kan jo bare vente med at sende mindstemusen af sted men måske du stadig skal betale for pladsen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.