GRRR... Min mor er træt af tissemyrer!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

MinNoah skriver:

Vi har samme problem.. Prøver med kanel, kogende vand, myrelokkedåser, myregift halløj der sprøjtes hele vejen rundt om huset,.. men intet får dem til at forsvinde helt

Øvvv, hvor er det træls!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2012

Fenja09

Jeg ville ofre de penge det koster at få en skadedyrsbekæmper ud - det gjorde vi da vi en dag havde flyvemyrer over det hele i soveværelset og ja de forsvandt stort set lige efter. Der kom lige nogle enkelte de efterfølgende dage, men vi fik noget af giften i sodavandsflaske og brugte det til de sidste.

Det kostede os 700 kr og vi havde dem ikke året efter.

/Fenja

Anmeld

24. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Fenja09 skriver:

Jeg ville ofre de penge det koster at få en skadedyrsbekæmper ud - det gjorde vi da vi en dag havde flyvemyrer over det hele i soveværelset og ja de forsvandt stort set lige efter. Der kom lige nogle enkelte de efterfølgende dage, men vi fik noget af giften i sodavandsflaske og brugte det til de sidste.

Det kostede os 700 kr og vi havde dem ikke året efter.

/Fenja

Det vil jeg prøve at fortælle hende

Anmeld

24. maj 2012

Fenja09

rikkeregnbue skriver:

Det vil jeg prøve at fortælle hende

Vil mene at det sagtens kan betale sig, hvis det er en gene år efter år. Vi havde dem aldrig de efterfølgende år efter besøg af skadedyrsbekæmperen.

Anmeld

24. maj 2012

H+S Skjolgborg.

ikke kanal men kanalsukker hjælper af og til og ikke ligesom ren kanal.

Men ellers erike også ren kanal ovenpå det gør vi de hader det.

Mvh Henriette

Anmeld

25. maj 2012

9510

Her døjer vi også med de kryb, jeg har valgt at sprøjte 810 (bio) rundt i kanten af hele huset, og nu er de væk + fluer og diverse kryb også dør

Anmeld

27. maj 2012

Lykke:)

Vi havde dem i køkkenet og på badeværelset! Men vi købte en spray mod insekter, kan desværre ikke huske hvad dehededes, men den sprøjtede vi med EN gang, og siden har vi ikke set noget til dem  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.