GRRR... Min mor er træt af tissemyrer!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.371 visninger
16 svar
0 synes godt om
24. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Ja, jeg mener ikke lige at denne her hører under "Dus med dyrene" -da min mor eller jeg ikke ligefrem elsker tissemyrer.

Men problemet ligger i.. At HVER eneste sommer (eller når det begynder at blive varmt) så døjer min mor med tissemyrer. Hun sprøjter for dem HVERT år og alligevel dukker de op..

Er der en der kan komme med et fantastisk godt råd, som kan hjælpe min mor?

Det er ikke skide lækkert med så mange tissemyrer INDENFOR når man er DP-mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2012

dorismusse

rikkeregnbue skriver:

Ja, jeg mener ikke lige at denne her hører under "Dus med dyrene" -da min mor eller jeg ligefrem elsker tissemyrer.

Men problemet ligger i.. At HVER eneste sommer (eller når det begynder at blive varmt) så døjer min mor med tissemyrer. Hun sprøjter for dem HVERT år og alligevel dukker de op..

Er der en der kan komme med et fantastisk godt råd, som kan hjælpe min mor?

Det er ikke skide lækkert med så mange tissemyrer INDENFOR når man er DP-mor

Kanel! De hader det sådan fik jeg bugt med mine

Anmeld

24. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

dorismusse skriver:

Kanel! De hader det sådan fik jeg bugt med mine

Det kan jeg huske, det prøvede hun den ene sommer jeg stadig boede hjemme

Anmeld

24. maj 2012

Mimic

kaffegrums, det virkede her

Anmeld

24. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Læser lige med her!! Vh stine

Anmeld

24. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Mimic skriver:

kaffegrums, det virkede her

Det tror jeg ikke hun har prøvet! Det vil jeg lige skrive til hende

Anmeld

24. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

StineW79 skriver:

Læser lige med her!! Vh stine

Helt i orden... De skide myrer er bare trælse!

Anmeld

24. maj 2012

VIPpigen

Ved hun hvor de kommer ind henne?? Vi havde for omkring en måned siden myrer inde i både badeværelset, og soveværelset. Sendte manden ud efter myrelokkedåser, og han kommer hjemmed sådan 2, og noget på tube der hed myrer sirup... Tror jeg. Dåserne virkede da okay, men bare ikke sådan som vi blev helt fri. Vi finder ud af hvor de kommer ind, og vi drypper det sirup stas på ved indgangen, de slupre og boltre sig i det, og slæber det med sig ned i boet, hvor de faktisk døer, plus de har taget giften med ned, og dræber boet indefra... Vi har ikke set myrer i hverken soveværelse.eller badeværelse siden vi drypper det sirup ud.

Hvis hun ved hvor boet er udenfor kan hun også der dryppe sirup på, og ellers den nemme løsning - kogende vand... Hehe.

Men her er myrer sirup en succes, også selvom det er dyrt.... ;-)

Anmeld

24. maj 2012

MinNoah

Vi har samme problem.. Prøver med kanel, kogende vand, myrelokkedåser, myregift halløj der sprøjtes hele vejen rundt om huset,.. men intet får dem til at forsvinde helt

Anmeld

24. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

VIPpigen skriver:

Ved hun hvor de kommer ind henne?? Vi havde for omkring en måned siden myrer inde i både badeværelset, og soveværelset. Sendte manden ud efter myrelokkedåser, og han kommer hjemmed sådan 2, og noget på tube der hed myrer sirup... Tror jeg. Dåserne virkede da okay, men bare ikke sådan som vi blev helt fri. Vi finder ud af hvor de kommer ind, og vi drypper det sirup stas på ved indgangen, de slupre og boltre sig i det, og slæber det med sig ned i boet, hvor de faktisk døer, plus de har taget giften med ned, og dræber boet indefra... Vi har ikke set myrer i hverken soveværelse.eller badeværelse siden vi drypper det sirup ud.

Hvis hun ved hvor boet er udenfor kan hun også der dryppe sirup på, og ellers den nemme løsning - kogende vand... Hehe.

Men her er myrer sirup en succes, også selvom det er dyrt.... ;-)

Må lige fortælle hende om det sirup! Vil da mene det er et forsøg værd. Hun har prøvet med myrelokkedåser sidste år også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.