Nogle der ved noget angående facebook..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2012

Maise86

Babymor2010 skriver:

Heller ikke på min - det er det samme som din 

Godt så Blev helt nervøs!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2012

Fenja09

Anonym skriver:

Jamen jeg stoler ikke på noget menneske efter jeg er blevet røvrendt gang på gang og min kæreste har tidligere sagt nogle ting som har vist sig at være anderledes senere hen.. altså små ting.. men gør bare (pga min fortid) at jeg mister alt tillid.. og han ikke vil svare ærlig alligevel hvis jeg spørger om han har søgt på dem.. hvis han savner dem eller vil vide hvad de laver kunne han jo bare have gemt deres nummer og lade være fylde mig med "løgne" og ting han TROR jeg helst vil høre....

I bliver da nødt til at snakke om tingene - det du skriver er jo at du ikke har tillid til ham - det er da ret vigtigt at man stoler på hinanden i et forhold og du har jo næsten allerede "anklaget" ham for at lyve førend han har gjort det. Kunne jo være at det faktisk er helt uskyldigt og at han ikke har søgt på hende, men har venner der er venner med hende.

Hvis jeg var dig ville jeg bare ligge kortene på bordet - det er nemmere at gå til hovedet i stedet for røven, for at sige det lige ud

Anmeld

24. maj 2012

Anonym trådstarter

Fenja09 skriver:

I bliver da nødt til at snakke om tingene - det du skriver er jo at du ikke har tillid til ham - det er da ret vigtigt at man stoler på hinanden i et forhold og du har jo næsten allerede "anklaget" ham for at lyve førend han har gjort det. Kunne jo være at det faktisk er helt uskyldigt og at han ikke har søgt på hende, men har venner der er venner med hende.

Hvis jeg var dig ville jeg bare ligge kortene på bordet - det er nemmere at gå til hovedet i stedet for røven, for at sige det lige ud

Ja men jeg er smadret efter tidligere forhold og så plus de små løgne han har sagt tidligere..
Jeg stoler ikke på noget menneske.. har aldrig prøvet folk som ikke har brændt mig på..  
Men hvis jeg spørger kan han jo bare sige noget andet...

Anmeld

24. maj 2012

roenlund

Anonym skriver:

Ja men jeg er smadret efter tidligere forhold og så plus de små løgne han har sagt tidligere..
Jeg stoler ikke på noget menneske.. har aldrig prøvet folk som ikke har brændt mig på..  

hvis det er sådan du har det så synes jeg at du bliver nød til at begynde at arbejde med dig selv for man kan da ikke være i et forhold hvor man ikke stoler på hinanden... du siger at hvis du spørger så lyver han, hvad hvis han siger sandheden og du ikke tror ham... det kan din kæreste ikke være tjent med... Så enten skal du arbejde med dig selv eller lade kæresten gå for i længden kan man ikke være sammen hvis man ikke tror på hinanden...

Anmeld

24. maj 2012

Anonym trådstarter

roenlund skriver:

hvis det er sådan du har det så synes jeg at du bliver nød til at begynde at arbejde med dig selv for man kan da ikke være i et forhold hvor man ikke stoler på hinanden... du siger at hvis du spørger så lyver han, hvad hvis han siger sandheden og du ikke tror ham... det kan din kæreste ikke være tjent med... Så enten skal du arbejde med dig selv eller lade kæresten gå for i længden kan man ikke være sammen hvis man ikke tror på hinanden...

Er jeg ikke enig i.... Men det ok.. vi er jo så forskellige...
kan jeg så heller ikke have nogen familie eller venner fordi jeg aldrig stoler 110% på mennesker?

Anmeld

24. maj 2012

Fenja09

Anonym skriver:

Jeg kan godt læse at du har svært ved at stole på folk, men jeg synes da at du skal give ham en chance, måske er der absolut intet i det og ja han kan sige alt det han vil. Det er op til at stole på at det han siger er korrekt og hvis ikke må du snakke yderligere med ham og kan du ikke stole på ham, så vil jeg mene at det er det forkerte forhold for dig at være i.  ¨

Anmeld

24. maj 2012

lio

ens venner kommer, dem man har fælles venner med kommer og dem man har søgt på kommer frem.

eksempel: jeg har ingen fælles venner med en fyr min veninde skulle vise mig hun havde mødt, efter jeg har søgt ham kommer han frem når jeg taster første bogstav i hans navn.

Anmeld

24. maj 2012

roenlund

Er jeg ikke enig i.... Men det ok.. vi er jo så forskellige...
kan jeg så heller ikke have nogen familie eller venner fordi jeg aldrig stoler 110% på mennesker?

du kan selvfølgelig have familie...

men hvis du på forhånd mener at din kæreste lyver når du spørger ham om noget hvordan vil du så have et forhold til manden... han kan jo ikke forsvare sig mod noget han måske har eller ikke har gjort når du på forhånd siger at du ikke tror ham...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.