Nogle der ved noget angående facebook..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.612 visninger
17 svar
0 synes godt om
24. maj 2012

Anonym trådstarter

Når man søger en person i søgefeltet kommer der forskellige op alt afhængig af om jeg er på min eller kærestens profil (og ja hans er åben så ikke fordi jeg logger mig ind uden han ved det).. altså er det udfra hvem man har søgt på at så kommer de op først i listen eller???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2012

Fenja09

Hvis du mener oppe i søgefeltet på startsiden så kommer der de personer frem som starter med f.eks forbogstavet du søger på. Hvis jeg skriver "A" i mit søgefelt så dukker min gamle eks frem og ham er jeg ikke venner med, men det er nogle af mine venner derinde og derfor kommer han også frem i valgmulighederne.

/Fenja

Anmeld

24. maj 2012

Maise86

Den der kommer op først er enten en du er venner med eller den du har flest venner til fælles med

Anmeld

24. maj 2012

Anonym trådstarter

Fenja09 skriver:

Hvis du mener oppe i søgefeltet på startsiden så kommer der de personer frem som starter med f.eks forbogstavet du søger på. Hvis jeg skriver "A" i mit søgefelt så dukker min gamle eks frem og ham er jeg ikke venner med, men det er nogle af mine venner derinde og derfor kommer han også frem i valgmulighederne.

/Fenja

Men der kommer vel også op med hvem der er blevet søgt på??
Hvis jeg f.eks. har søgt på en der hedder lars og begynder bare med at skrive et "L" så kommer der blandt andet ham op.. men gør der jo ikke på kærestens.. der kommer en tøs op som er hans eks..

Anmeld

24. maj 2012

Anonym trådstarter

Maise86 skriver:

Den der kommer op først er enten en du er venner med eller den du har flest venner til fælles med

Nej det kan ikke være rigtig.. for på min kommer der folk op som jeg har søgt på som jeg hverken er venner med eller nogle af mine venner er venner med.. men bare en jeg tidligere har søgt på...

Anmeld

24. maj 2012

Maise86

Anonym skriver:

Nej det kan ikke være rigtig.. for på min kommer der folk op som jeg har søgt på som jeg hverken er venner med eller nogle af mine venner er venner med.. men bare en jeg tidligere har søgt på...

Nå sådan er det ikke på min.

Anmeld

24. maj 2012

Clisolka

Maise86 skriver:

Nå sådan er det ikke på min.

Heller ikke på min - det er det samme som din 

Anmeld

24. maj 2012

Stumpen

Anonym skriver:

Hvis jeg f.eks. har søgt på en der hedder lars og begynder bare med at skrive et "L" så kommer der blandt andet ham op.. men gør der jo ikke på kærestens.. der kommer en tøs op som er hans eks..

Det kan skyldes som en skriver at det er fordi din kærestes venner er venner med hende og så tror FB at din kæreste også kender hende og derfor er det LXXX der dukker først op hos ham...

Anmeld

24. maj 2012

Fenja09

Anonym skriver:

Ja, men du kan jo ikke vide om han har søgt på hende eller om det er en af valgmulighederne fordi han har venner der kender hende? Og hvis du tror noget så synes jeg da at du skal gå til din kæreste og fortælle hvordan du har det og spørge ham om det du evt. tror.

/Fenja

Anmeld

24. maj 2012

Anonym trådstarter

Fenja09 skriver:

Ja, men du kan jo ikke vide om han har søgt på hende eller om det er en af valgmulighederne fordi han har venner der kender hende? Og hvis du tror noget så synes jeg da at du skal gå til din kæreste og fortælle hvordan du har det og spørge ham om det du evt. tror.

/Fenja

Jamen jeg stoler ikke på noget menneske efter jeg er blevet røvrendt gang på gang og min kæreste har tidligere sagt nogle ting som har vist sig at være anderledes senere hen.. altså små ting.. men gør bare (pga min fortid) at jeg mister alt tillid.. og han ikke vil svare ærlig alligevel hvis jeg spørger om han har søgt på dem.. hvis han savner dem eller vil vide hvad de laver kunne han jo bare have gemt deres nummer og lade være fylde mig med "løgne" og ting han TROR jeg helst vil høre....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.