Mira0911 ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2012

Kay

jydeinden skriver:

tjaa jeg selv har ingenting på min profil, og det er da sikkert kedeligt, men så ved jeg i det mindste hvem der får hvad at vide og hvorfor :-) men jeg ingen oplysninger her eller andre steder som familien enten ikke kender eller må kende.. overfor dem er jeg en åben bog.

ja... men det er jo ik altid familie og venner... det kan også være andre man helst undgår

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2012

wamse

jydeinden skriver:

tjaa jeg selv har ingenting på min profil, og det er da sikkert kedeligt, men så ved jeg i det mindste hvem der får hvad at vide og hvorfor :-) men jeg ingen oplysninger her eller andre steder som familien enten ikke kender eller må kende.. overfor dem er jeg en åben bog.

Men nogle af os har så nok en anden baggrund, hvor der er nogle personer, der ikke lige altid vil os det bedste, så overfor sådanne personer vil jeg gerne holde mine kort tæt på kroppen. Jeg ved jo at jeg har en ex, der snart bliver løsladt og så skal vi til at bokse i statsamtet omkring vores datter.
Jeg er også ærlig overfor mine nære relationer, og så er der bare mennesker, som ikke har noget at gøre i mine sager

Anmeld

25. maj 2012

Stumpen

wamse skriver:

Det kan jo også være, at hun skifter over til en meget mere anonym profil
Men hvis nogle allerede kender hendes brugernavn, så ville det nok være mest smart, at oprette en hel ny bruger her inde

Den er slet ikke myndtet på hende, men det med at man godt kan give meget af sig selv uden at være offentlig kendt/have personlige billeder på osv...

Anmeld

25. maj 2012

jydeinden

wamse skriver:

Men nogle af os har så nok en anden baggrund, hvor der er nogle personer, der ikke lige altid vil os det bedste, så overfor sådanne personer vil jeg gerne holde mine kort tæt på kroppen. Jeg ved jo at jeg har en ex, der snart bliver løsladt og så skal vi til at bokse i statsamtet omkring vores datter.
Jeg er også ærlig overfor mine nære relationer, og så er der bare mennesker, som ikke har noget at gøre i mine sager

tjaa igen hvis der er noget nogen ikke måtte vide, og jeg vidste de ville gøre ALT for at finde ud af det ( for det er der jo nogen der vil) jamen så tror jeg helt ærligt jeg hellere ville sige det irl til dem jeg stoler på end på nettet. for uanset hvor sikkert man tror det er, og uanset hvor sikkert man ønsker det skal være, jamen så er der nu en gang mange måder at finde ud af tingene på .

Anmeld

25. maj 2012

jydeinden

Kay skriver:

ja... men det er jo ik altid familie og venner... det kan også være andre man helst undgår

tjaa min pointe var at alle dem som skal eller må vide ting, de kan få fat i mig uden for nettet, for der er jeg en åben bog, og alle de som ikke skal, jamen de finder det så ikke på sider som baby, for jeg overvejer MEGET inden jeg trykker send om det jeg ligger ud, er noget jeg kan stå indenfor. Og er det ikke det, jamen så bliver det ikke lagt ud.

Anmeld

25. maj 2012

Ilya

Altså nu blev jeg jo så tilpas nysgerrig efter al jeres snak, at jeg faktisk prøvede at Google hende...

Og ja, må indrømme, jeg godt forstår hende, for der popper godt nok en hel del op, hvis man bare søger på hendes profilnavn. OGSÅ hendes Facebook...

Nogle af jer, som er venner med hende på FB, bør anbefale hende at slette en bestemt tråd (på FB), hvor hun har skrevet sit Wordfeud-navn i en gruppe der hedder "Wordfeud Dansk", eftersom dette leder lige direkte tilbage til hendes Facebook profil. Ikke smart, hvis hun gerne vil gemme sig fra sit nick!

(Og nej, jeg er ikke en klam stalker, jeg siger det faktisk i allerbedste mening)

Anmeld

25. maj 2012

Muffin_girl

Ilya skriver:

Altså nu blev jeg jo så tilpas nysgerrig efter al jeres snak, at jeg faktisk prøvede at Google hende...

Og ja, må indrømme, jeg godt forstår hende, for der popper godt nok en hel del op, hvis man bare søger på hendes profilnavn. OGSÅ hendes Facebook...

Nogle af jer, som er venner med hende på FB, bør anbefale hende at slette en bestemt tråd (på FB), hvor hun har skrevet sit Wordfeud-navn i en gruppe der hedder "Wordfeud Dansk", eftersom dette leder lige direkte tilbage til hendes Facebook profil. Ikke smart, hvis hun gerne vil gemme sig fra sit nick!

(Og nej, jeg er ikke en klam stalker, jeg siger det faktisk i allerbedste mening)

Anmeld

25. maj 2012

wamse

jydeinden skriver:

tjaa igen hvis der er noget nogen ikke måtte vide, og jeg vidste de ville gøre ALT for at finde ud af det ( for det er der jo nogen der vil) jamen så tror jeg helt ærligt jeg hellere ville sige det irl til dem jeg stoler på end på nettet. for uanset hvor sikkert man tror det er, og uanset hvor sikkert man ønsker det skal være, jamen så er der nu en gang mange måder at finde ud af tingene på .

Jeg vender nogle problemstillinger her inde, ganske simpelt fordi at der er andre her inde, som også kan relatere til det, at have problemer med en ex og samvær fx
Jeg bruger også dette forum for ikke altid at "belaste" mine venner med mine tanker.
Jeg bruger det her inde som et frirum, hvor jeg kan lufte mine tanker

Jeg er blevet meget mere opmærksom, hvad jeg poster her inde, og om det ville kunne misbruges af min ex. Fx når jeg skriver noget omkring min psyke, så har jeg da det i mente, at det kunne bruges imod mig

Anmeld

25. maj 2012

jydeinden

wamse skriver:

Jeg vender nogle problemstillinger her inde, ganske simpelt fordi at der er andre her inde, som også kan relatere til det, at have problemer med en ex og samvær fx
Jeg bruger også dette forum for ikke altid at "belaste" mine venner med mine tanker.
Jeg bruger det her inde som et frirum, hvor jeg kan lufte mine tanker

Jeg er blevet meget mere opmærksom, hvad jeg poster her inde, og om det ville kunne misbruges af min ex. Fx når jeg skriver noget omkring min psyke, så har jeg da det i mente, at det kunne bruges imod mig

siger skam heller ikke at man ikke skal debatterer, det har du ikke hørt mig sige.. jeg siger bare at man skal tænke over hvad man skriver, og om man er klar til at tage konsekvenserne af det valg man tager. ved at skrive private eller personlige ting på nettet. og er man ikke jamen så bør man nok lade være .

og så er det bestemt altid en god ting at holde feks facebook og forums adskilt, så man ikke bare uden videre kan søge via google og finde ens virkelige identitet ( medmindre man self er ligeglad med dette)

Anmeld

25. maj 2012

Filuca

Ilya skriver:

Tænkte faktisk præcis det samme

Det er jo ikke raketvidenskab at finde hende på facebook, eftersom alle herinde kender både for- og mellemnavn, og ovenikøbet ved, hvordan hun ser ud - Det tog mig ca. 2 sek.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.