Mira0911 ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2012

wamse

morethanperfect skriver:

Ej men f.eks er hun ved at tage kørekort .. Det er der ingen i familien der må vide og hun holder det hemmeligt indtil hun har fået det , men det har hun delt med os herinde ..
Det er da nedern hendes familie stalker hende herinde .  

Der kan jo være mange grunde til hendes valg, og hvis min ex fx stalkede mig her inde, så ville jeg sgu også pakke mine sydfrugter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2012

Kay

morethanperfect skriver:

Ej men f.eks er hun ved at tage kørekort .. Det er der ingen i familien der må vide og hun holder det hemmeligt indtil hun har fået det , men det har hun delt med os herinde ..

Anmeld

25. maj 2012

Kay

wamse skriver:

Der kan jo være mange grunde til hendes valg, og hvis min ex fx stalkede mig her inde, så ville jeg sgu også pakke mine sydfrugter

Anmeld

25. maj 2012

morethanperfect

wamse skriver:

Det ville jeg også ..
Men ja , snakkede med hende i går ..
Og hun brugte jo siden her som et "Privatliv" .. Men kan man jo bare ikke rigtig hvis nogle stalker én  

Anmeld

25. maj 2012

jydeinden

morethanperfect skriver:

det er det, men det må man desværre vide at der er en risiko for. lige så snart man vælger at ligge noget ud på nettet, så vælger man altså at der ikke er noget hemmelighedskammeri. og især på et forum. Om man kan lide det eller ej, dét er sådan det er

Anmeld

25. maj 2012

Stumpen

Man kan jo sagtens bruge siden som sit privatliv - man skal blot lade være med at smide om sig med billeder og navne...

Der er da flere profiler herinde som man føler bekendtskab med selvom de ikke har et billede på af hverken dem eller deres unger.. Jeg tror det handler om at finde et billede (f.eks julemanden) og så beholde det altid... Det giver genkendelighed også selvom man ikke ser personen bag skærmen...

Anmeld

25. maj 2012

wamse

Stumpen skriver:

Man kan jo sagtens bruge siden som sit privatliv - man skal blot lade være med at smide om sig med billeder og navne...

Der er da flere profiler herinde som man føler bekendtskab med selvom de ikke har et billede på af hverken dem eller deres unger.. Jeg tror det handler om at finde et billede (f.eks julemanden) og så beholde det altid... Det giver genkendelighed også selvom man ikke ser personen bag skærmen...

Det kan jo også være, at hun skifter over til en meget mere anonym profil
Men hvis nogle allerede kender hendes brugernavn, så ville det nok være mest smart, at oprette en hel ny bruger her inde

Anmeld

25. maj 2012

wamse

jydeinden skriver:

det er det, men det må man desværre vide at der er en risiko for. lige så snart man vælger at ligge noget ud på nettet, så vælger man altså at der ikke er noget hemmelighedskammeri. og især på et forum. Om man kan lide det eller ej, dét er sådan det er

jo, men man kan jo lave en profil rimelig anonym, så man ikke så let genkendes, og ens brugernavn rimelig neutral også Så burde man kunne bevæge sig rimelig frit rundt
Min profil erfx lavet meget mere neutral end den har været før.

Anmeld

25. maj 2012

Kay

wamse skriver:

Det kan jo også være, at hun skifter over til en meget mere anonym profil
Men hvis nogle allerede kender hendes brugernavn, så ville det nok være mest smart, at oprette en hel ny bruger her inde

tænker jeg også... man kan jo skifte brugernevn... men alle tråde hvor man nævner fx. børns navne osv. følger jo bare med det nye brugernavn...

Anmeld

25. maj 2012

jydeinden

wamse skriver:

jo, men man kan jo lave en profil rimelig anonym, så man ikke så let genkendes, og ens brugernavn rimelig neutral også Så burde man kunne bevæge sig rimelig frit rundt
Min profil erfx lavet meget mere neutral end den har været før.

tjaa jeg selv har ingenting på min profil, og det er da sikkert kedeligt, men så ved jeg i det mindste hvem der får hvad at vide og hvorfor :-) men jeg ingen oplysninger her eller andre steder som familien enten ikke kender eller må kende.. overfor dem er jeg en åben bog.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.