Er bange..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2012

Anonym trådstarter

Babyklar skriver:

jeg tror helt seriøst jeg havde hoppe ud i bp nr 2 .. som du selv siger, udnyt tiden og ja de kan nok os lig 2 og 2 sammen jo ..

Tror jeg vil tage snakken med manden i aften - har godt nok fået kejsersnit, så der er ikke helt gået de 2 år endnu, de anbefaler..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2012

Moar2011

Anonym skriver:

Tror jeg vil tage snakken med manden i aften - har godt nok fået kejsersnit, så der er ikke helt gået de 2 år endnu, de anbefaler..

er det måske ikk bare med at høre din læge om din krop er klar .. eller hvad man skal kalde det ..

kan godt forstå dig

Anmeld

24. maj 2012

tarkoflen

Anonym skriver:

Det har været planen hele tiden, at vi gerne ville have børn tæt på hinanden aldersmæssigt.. Tja, det var faktisk sådan med nr. 1, altså på dagpenge igennem hele forløbet..

Altså hvis l sagtens kan klare det, så tror jeg altså bare jeg var sprunget ud i bp 2

Du har ret i, at hvis du vælger et mindre firma, som arbejdsgiver, så vil det være rigtig hårdt for dem, at skulle have dig på barsel, når du lige er startet!

Er det dog en af de store danske virksomheder eller inden for det offentlige, så er det knap så svært for dem...

Man kan sige, at hvis du har to børn, når du begynder at søge, så er det nok en fordel

Jeg håber du og manden får en god snak. Og så vil jeg lige sige, at jeg har en veninde, der var gravid da hun fik foretaget sit keglesnit, dog uden at vide det, og hun har en skøn dreng i dag! Det er bestemt ikke den optimale måde at gøre det på, men prøv evt. at tale med din læge om, hvornår det ville være ok at starte? Og det er jo slet ikke sikkert, at det sker i første forsøg! Og så er du vel ovre de to måneder er du ikke?

Rigtig meget held og lykke med jeres lille familie, ligegyldigt hvad I vælger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.