Ja seriøst, jeg har virkelig PRØVET at kunne lide hende, men nej, jeg giver min datter ret, hun ER dum.
Min datter kommer altid hjem og fortæller at ? er sur, ? kan ikke lide mig, ? gider ikke hjælpe.
Hun retter altid på børnene ved at tale ned til dem 'ej nu har taget dine sko forkert på IGEN nu skal jeg gøre det for det kan du tydeligvis ikke selv finde ud' agtigt.
Og hun var slet ikke forstående- min mor fik et møgfald af den anden verden over at hun havde givet 4 mariekiks med og om hun ikke vidste de var PROPFULD af sukker, og nej det vidste min mor altså ikke og selvfølgelig gav hun ikke kiks med en anden gang- med hvad sker der for måden pædagogen fortalte det på? Hun kunne da bare ha sagt at frugten og rugbrøden var fin men kiks ikke er velset. Min mor var helt i chok, hun har jo ikke lavet en madpakke i 18 år, hun kender ikke de nyere regler. Og min datter og hendes bedste veninde måtte fornyligt ikke lege sammen en hel dag for omtalte pædagog fordi de holder i hånd og krammer goddag, dette fortalte begge piger til os forældre da vi var kommet hjem, hvorforfan må de ikke hilse med et kram?. Og nu her i dag bliver jeg trukket til side, fordi min datter altså er for pænt klædt ? Hun har ganske almindeligt tøj og kjoler fra h&m på i børnehave,det kan holde til lidt af hvert, er behageligt og billigt nok til at smide ud når det går i stykker. Hvad skal jeg gøre, give hende en lærredsæk på istedet?

Jeg undre mig. Virkelig.
Anmeld