Druk i Horsens Lund på Lørdag. Kom frisk.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2012

Sas1990

Darling<3 skriver:

Så skulle du nok have kaldt tråden - Hyggeaften på Lunden , blot min mening

Der er ikke mange piger herinde som ikke er gravide eller har født, men selvfølgelig kan man hygge sig uden alkohol!!

det så rigtig nok.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2012

Dinna88

Sas1990 skriver:

ved godt overskriften ikke er helt heldig, men som du siger ja der står bare drikkelse det kan jo være alt fra sodavand til vin men hvorfor ikk nyde verjet når det endelig er her. Hvad mener du med TS?

Enig, enig  

TS er forkortelse for for TrådStarter - så det var bare så du vidste, at det var til dig  

Anmeld

23. maj 2012

Sas1990

Dinna88 skriver:

Enig, enig  

TS er forkortelse for for TrådStarter - så det var bare så du vidste, at det var til dig  

arh okay

Anmeld

23. maj 2012

Darling<3

Dinna88 skriver:

Rolig nu - overskriften er ikke heldig, nej, men som du nok kan læse, så skriver TS jo bare at man skal nyde vejret med noget drikkelse. 

TS: Det lyder hyggeligt, men der er sgu lidt langt til Horsens men det er præcis det samme vi gør på Plænen i Randers - og det er ALLE personer der gør det, unge som ældre, forældre som teenagere uden forpligtelser, hunde som katte osv  

Så fik jeg da den:/

Nej det er en uheldig overskrift på en forældre side, ja..

Tror ikke hele Randers vælter ned på plænen på lørdag, men man ved vel aldrig Men idag har der været fuldt hus pga sidste skoledag

Anmeld

23. maj 2012

Darling<3

morethanperfect skriver:

Tænkte også mit .. 
Der er ikke så mange unge herinde , der ikke er forældrer eller er gravide  

Nope

Men det kunne blive forbudt at sige højt, så jeg bakker ud af tråden igen Hehe...

Anmeld

23. maj 2012

Dinna88

Darling<3 skriver:

Så fik jeg da den:/

Nej det er en uheldig overskrift på en forældre side, ja..

Tror ikke hele Randers vælter ned på plænen på lørdag, men man ved vel aldrig Men idag har der været fuldt hus pga sidste skoledag

Sådan kan man også se på det

Jeg har ingen steder skrevet at hele Randers står på plænen på lørdag - men det er præcis det plænen bliver brugt til (om sommeren). Der har været fuldt ud de sidste mange dage grundet vejret.  Det er super lækkert dernede, særligt nu hvor der er kommet kiosk.

Anmeld

23. maj 2012

Darling<3

Dinna88 skriver:

Sådan kan man også se på det

Jeg har ingen steder skrevet at hele Randers står på plænen på lørdag - men det er præcis det plænen bliver brugt til (om sommeren). Der har været fuldt ud de sidste mange dage grundet vejret.  Det er super lækkert dernede, særligt nu hvor der er kommet kiosk.

Så er det nok bare mig der ikke kan læse - du skriver nemlig ALLE,

Har ikke boet i Randers de sidste 5 år, så har ikke bidt mærke i små fornyelser i en ellers så "dejlig" by

Anmeld

23. maj 2012

Dinna88

Darling<3 skriver:

Så er det nok bare mig der ikke kan læse - du skriver nemlig ALLE,

Har ikke boet i Randers de sidste 5 år, så har ikke bidt mærke i små fornyelser i en ellers så "dejlig" by

Du kan nok læse, går jeg ud fra, men du skal huske at skelne mellem forskellig brug af ordet "alle" - i denne sammenhæng refererer "alle personer" til alle de  typer mennesker der nu er; læs gerne eksemplerne jeg skrev

Anmeld

23. maj 2012

Darling<3

Dinna88 skriver:

Du kan nok læse, går jeg ud fra, men du skal huske at skelne mellem forskellig brug af ordet "alle" - i denne sammenhæng refererer "alle personer" til alle de  typer mennesker der nu er; læs gerne eksemplerne jeg skrev

Den opfangede jeg også - men man kan alligevel vende den rundt og så kan det forståes på 2 skønne måder

men rigtig god tur på plænen når du triller derned, husk solcremen

Anmeld

23. maj 2012

Dinna88

Den opfangede jeg også - men man kan alligevel vende den rundt og så kan det forståes på 2 skønne måder

men rigtig god tur på plænen når du triller derned, husk solcremen

Man læser vel hvad man vil

Tak.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.