Druk i Horsens Lund på Lørdag. Kom frisk.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.305 visninger
25 svar
0 synes godt om
23. maj 2012

Sas1990

Hey er der nogen fra horsens her inde. Der ikke rigtig skal lave noget på Lørdag ved en 19.00, 20.00 tiden, så kom op i lunden og nyd verjret og tag noget drikkelse med. Tag gerne jeres kæreste/mand under armen eller hvad i nu har hehe. Jeg skal der op med min forlovede og svigerinde og forhåbenligt kommer der en massse af mine veninder og venner.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2012

Darling<3

Sas1990 skriver:

Hey er der nogen fra horsens her inde. Der ikke rigtig skal lave noget på Lørdag ved en 19.00, 20.00 tiden, så kom op i lunden og nyd verjret og tag noget drikkelse med. Tag gerne jeres kæreste/mand under armen eller hvad i nu har hehe. Jeg skal der op med min forlovede og svigerinde og forhåbenligt kommer der en massse af mine veninder og venner.

Der "står" ikke nogle steder at du skal drikke dig i hegnet, men din overskrift hedder druk og kan se at du på din profil skriver at du skal være mor - kan ikke lade være med at tænke mit!!

Anmeld

23. maj 2012

Sas1990

Darling<3 skriver:

Der "står" ikke nogle steder at du skal drikke dig i hegnet, men din overskrift hedder druk og kan se at du på din profil skriver at du skal være mor - kan ikke lade være med at tænke mit!!

Jeg skal ikke drikke alkohol men skal min forlovede og svigerinde, det  var bare generalt til folk.

Anmeld

23. maj 2012

Darling<3

Sas1990 skriver:

Jeg skal ikke drikke alkohol men skal min forlovede og svigerinde, det  var bare generalt til folk.

Kanon..

Ikke for at være idiot, men har du tænkt over at det her er et forældre forum?? Tror ikke der er mange unge party People herinde

Smid det hellere på fjasen

Anmeld

23. maj 2012

Sas1990

Darling<3 skriver:

Kanon..

Ikke for at være idiot, men har du tænkt over at det her er et forældre forum?? Tror ikke der er mange unge party People herinde

Smid det hellere på fjasen

det bare i orden, kan godt se hvad du mente, hehe ja ved jeg godt det er men nu var det mere for at møde nogen og evt andre damer der var gravide fra horsens, der ikke havde født endnu,man kan godt hygge sig uden alkohol med venner og veninder inden barnet kommer

Anmeld

23. maj 2012

morethanperfect

Darling<3 skriver:

Tænkte også mit .. 
Der er ikke så mange unge herinde , der ikke er forældrer eller er gravide  

Anmeld

23. maj 2012

Sas1990

morethanperfect skriver:

Tænkte også mit .. 
Der er ikke så mange unge herinde , der ikke er forældrer eller er gravide  

det ved jeg godt;D men der er nogen i hvert fald der ikke har børn eller gravide. men bare fordi man er gravid kan man godt hygge sig uden alkohol.

Anmeld

23. maj 2012

Dinna88

Darling<3 skriver:

Rolig nu - overskriften er ikke heldig, nej, men som du nok kan læse, så skriver TS jo bare at man skal nyde vejret med noget drikkelse. 

TS: Det lyder hyggeligt, men der er sgu lidt langt til Horsens men det er præcis det samme vi gør på Plænen i Randers - og det er ALLE personer der gør det, unge som ældre, forældre som teenagere uden forpligtelser, hunde som katte osv  

Anmeld

23. maj 2012

Darling<3

Sas1990 skriver:

det bare i orden, kan godt se hvad du mente, hehe ja ved jeg godt det er men nu var det mere for at møde nogen og evt andre damer der var gravide fra horsens, der ikke havde født endnu,man kan godt hygge sig uden alkohol med venner og veninder inden barnet kommer

Så skulle du nok have kaldt tråden - Hyggeaften på Lunden , blot min mening

Der er ikke mange piger herinde som ikke er gravide eller har født, men selvfølgelig kan man hygge sig uden alkohol!!

Anmeld

23. maj 2012

Sas1990

Dinna88 skriver:

Rolig nu - overskriften er ikke heldig, nej, men som du nok kan læse, så skriver TS jo bare at man skal nyde vejret med noget drikkelse. 

TS: Det lyder hyggeligt, men der er sgu lidt langt til Horsens men det er præcis det samme vi gør på Plænen i Randers - og det er ALLE personer der gør det, unge som ældre, forældre som teenagere uden forpligtelser, hunde som katte osv  

ved godt overskriften ikke er helt heldig, men som du siger ja der står bare drikkelse det kan jo være alt fra sodavand til vin men hvorfor ikk nyde verjet når det endelig er her. Hvad mener du med TS?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.