bør vi ringe til vagtlægen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2012

NinaNymannMadsen

Puslingen skriver:

Jeg tror også som de andre at det godt kan vente til i morgen. Men hvis i er utrygge skal i da ringe.
Knus og hos bedring til jeres store pige

vi venter til imorgen. hun er faldet i søvn og sover godt lige nu.

mange tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2012

NinaNymannMadsen

Christina.78 skriver:

vores tøs på 3 har også reddet sig en sommerforkølelse som 1000 andre børn pt..det er vejret der er så omskifteligt..hendes næse render og så snart hun ligger ned laver hun ikke andet end hoste..og det kommer sig jo af at vi straks tror det er sommer og så mindre tøj på og så er det jo alligevel træk osv..det sker jo også for os selv 

hvis det ikke bliver værrere og hun som sådan ikke er sløj og ugidelig kan det nok vente til imorgen og tror faktisk bare lægen vil sige til dig at det er en virus

tager til lægen imorgen for at finde ud af hvad det kan være. men ja kan godt ske de siger en virus men så må jeg jo banke i bordet og sige det ikke kan passe da de har sagt det mange gange før og den her gang er værre end de andre gange.

Anmeld

23. maj 2012

NinaNymannMadsen

Silas&Mille skriver:

Jeg vil ikke male fanden på væggen med der kan stadig være RS-virus i omløb.

Den er bl.a. kendetegnet ved at man hoster slim op. Nogle kan selv, andre har svært ved det. Vi var ved vagtlægen med Mille, men hun er så også kun 3½ måned gammel nu så der er det også værre. Men der er nogen af de større børn der også kan blive hårdt ramt.

Mange siger at det kan kun være RS-virus hvis de har feber, men det havde Mille altså ikke og hun blev podet (staves) på sygehuset (vi blev sendt videre fra vagtlægen) og der kunne de så se at hun havde RS-virus.

Som skrevet: jeg vil ikke male fanden på væggen, men RS-virus var det første jeg tænkte på da jeg læste dit indlæg. Hvis du er lidt nervøs for din datter, synes jeg du skal ringe til vagtlægen, om ikke andet så bare for lige at hører en professionel efter hvad han/hun synes.

vi venter til imorgen hun er faldet i søvn og syntes det er synd at vække hende.

hvis hun vågner inat og er meget forstyrret af hoste ringer vi til vagtlægen ellers venter vi til i morgen.

Anmeld

23. maj 2012

SaNiNa

Jeg ville nok vente til imorgen hvor i kan komme til egen læge. så længe hun vil spille spil og høre musik er hun jo ikke vildt dårlig.

Egen læge ar også mere tid til at kigge på hende.

Samtidig kan det jo også være varmen hun lige skal vend sig til.

Vores dreng på 3 er også kommet hjem fra legestue i dag, noget mere døsig ind normalt, men det har jo også været rigtig varmt i sidste par dag.

Har hun ville drikke og har hun tisse, hvis hun ikke tisser ville jeg nok ringe, men ellers ikke

Anmeld

23. maj 2012

Silas&Mille

NinaNymannMadsen skriver:

vi venter til imorgen hun er faldet i søvn og syntes det er synd at vække hende.

hvis hun vågner inat og er meget forstyrret af hoste ringer vi til vagtlægen ellers venter vi til i morgen.

Lyder som en god plan

God bedring til hende

for at hun har det meget bedre i morgen 

Anmeld

23. maj 2012

SaNiNa

NinaNymannMadsen skriver:

tager til lægen imorgen for at finde ud af hvad det kan være. men ja kan godt ske de siger en virus men så må jeg jo banke i bordet og sige det ikke kan passe da de har sagt det mange gange før og den her gang er værre end de andre gange.

Kan hun være allergisk overfor noget, hvis hun ofte har det sådan? der er jo meget pollen i luften

Anmeld

23. maj 2012

NinaNymannMadsen

SaNiNa skriver:

Jeg ville nok vente til imorgen hvor i kan komme til egen læge. så længe hun vil spille spil og høre musik er hun jo ikke vildt dårlig.

Egen læge ar også mere tid til at kigge på hende.

Samtidig kan det jo også være varmen hun lige skal vend sig til.

Vores dreng på 3 er også kommet hjem fra legestue i dag, noget mere døsig ind normalt, men det har jo også været rigtig varmt i sidste par dag.

Har hun ville drikke og har hun tisse, hvis hun ikke tisser ville jeg nok ringe, men ellers ikke

ved ikke hvordan det har været i dagplejen idag glemte helt at spørge

mens hendes ble her til aften var ikke ret våd men hun har drukket og er god til at drikke. hun har bare ikke spist for det ville hun ikke lige meget hvad vi tilbød

men ringer til lægen imorgen

Anmeld

23. maj 2012

NinaNymannMadsen

SaNiNa skriver:

Kan hun være allergisk overfor noget, hvis hun ofte har det sådan? der er jo meget pollen i luften

lægen siger det er en virus og så vidt jeg ved er hun ikke allergisk

men det var værst i vinters med at hun hele tiden hostede rigtig meget.

Anmeld

23. maj 2012

NinaNymannMadsen

Silas&Mille skriver:

Lyder som en god plan

God bedring til hende

for at hun har det meget bedre i morgen 

mange tak,.

Anmeld

23. maj 2012

Ina33

Christina.78 skriver:

vores tøs på 3 har også reddet sig en sommerforkølelse som 1000 andre børn pt..det er vejret der er så omskifteligt..hendes næse render og så snart hun ligger ned laver hun ikke andet end hoste..og det kommer sig jo af at vi straks tror det er sommer og så mindre tøj på og så er det jo alligevel træk osv..det sker jo også for os selv 

hvis det ikke bliver værrere og hun som sådan ikke er sløj og ugidelig kan det nok vente til imorgen og tror faktisk bare lægen vil sige til dig at det er en virus

http://ekstrabladet.dk/kup/forbrug/article279712.ece

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.