Seee min hjemmesyet pusletaske!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2012

Annana89

Solstrålebørn skriver:

Årh den er cool.. 

Tusind tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Annana89 skriver:

Tak Både ja og nej! Min mor kom med en meget gammel og meget grim pusletaske som jeg så klippede i stykker og brugte som "fyldet" da den havde en god fast skummidte der hvor du ligger barnet. Så jeg har vel egentlig bare ombetrukket den og lavet om på hank osv.

Vildt godt tænkt! Vh stine

Anmeld

29. maj 2012

Annana89

StineW79 skriver:

Vildt godt tænkt! Vh stine

Jep Ingen grund til at kassere ting der virker! Man kan bare pynte til på dem så de blivere pænere!

Den har heller ikek kostet mig mere end 40-45kr at sy

Anmeld

29. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Annana89 skriver:

Jep Ingen grund til at kassere ting der virker! Man kan bare pynte til på dem så de blivere pænere!

Den har heller ikek kostet mig mere end 40-45kr at sy

Sådan en vil jeg altså også ha! Må ud og se om jeg ka finde en lignede i en genbrugs butik, og så ha symaskinen frem!! Vh stine

Anmeld

29. maj 2012

Annana89

StineW79 skriver:

Sådan en vil jeg altså også ha! Må ud og se om jeg ka finde en lignede i en genbrugs butik, og så ha symaskinen frem!! Vh stine

Ja kan jeg godt forstå! Ellers så kan du sagtens sy den uden en gammel at sy ovenpå! Du kan sagetns "fylde" den ud med fleece eller andre lidt tykkere stoffer! Og selvf. pladevat hvis prisen ikke er afgørrende!

Og så har jysk tit voksduk på tilbud du kan bruge til indersiden!

Og ja så noget bommulds lign. stof til ydersiden/hank og så skråbånd til kanterne!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.