Seee min hjemmesyet pusletaske!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2012

dola

dola skriver:

Ok så er jeg jo nød til at vise dig min, og hvordan man kan gøre lukke den...

Ko hovedet kan også bruges som pude.. Er bare SUPER glad for tasken...!!!

Har dog ikke selv lavet den det har min vidunderlige veninde som er vildt dygtig til at sy.. !

hov synes også diner super flot lavet, kunne ikke selv gøre det bare halvt så godt.. !!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2012

Annana89

Igen tusind tak alle sammen!

Er også bare rigtig glad for den indtil videre. Men nu er jeg spændt på at få den i brug så jeg kan se om den lever op til det den skal kunne

Anmeld

23. maj 2012

Annana89

dola skriver:

Ok så er jeg jo nød til at vise dig min, og hvordan man kan gøre lukke den...

Ko hovedet kan også bruges som pude.. Er bare SUPER glad for tasken...!!!

Har dog ikke selv lavet den det har min vidunderlige veninde som er vildt dygtig til at sy.. !

Gud hvor er den os sød!! Den kan jeg virkelig godt forstå du er glad for.

Jeg er ikke helt sikker på at jeg kan se lukkeren ordentlig. Men er det en knap og et kanphuld eller?

Er din ligesom min hvor den klappes ud og så kan bebse lige i midten eller?

Anmeld

23. maj 2012

iris-mor

Taark, det er jo lige netop folk som jer, der går at min pusletaske fra Trille i Retro fuldstændigt blegner.

Nej spøg til side hvor er de flotte, kan godt forstå i begge er stolte.

Så ud med jer og trille lidt rundt her i det gode solskinsvejr og husk tasker og masser af solcreme

Anmeld

23. maj 2012

Zafir

super

Jeg har også en min veninde har syet. Den er genial.

Anmeld

24. maj 2012

dola

Annana89 skriver:

Gud hvor er den os sød!! Den kan jeg virkelig godt forstå du er glad for.

Jeg er ikke helt sikker på at jeg kan se lukkeren ordentlig. Men er det en knap og et kanphuld eller?

Er din ligesom min hvor den klappes ud og så kan bebse lige i midten eller?

Den ser sådan ud når den er klappet ud. Hun har improviseret lidt.. Men hvis du vil have "opskriften" så send en privat besked..

Den er bare lukket med en Knap og en elastik løkke..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

28. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Annana89 skriver:

Vilel lige vise min hjemmsyet pusletaske frem!

Udvendigt er det noget retrostof fra min mormor og indvendigt et stykke coated voksdug så den kan holde til hvad en baby nu kan finde på under skiftning Og så med 2 store rum i den ene side og 3 mellem i den anden!

Mangler dog en lukker i toppen af tasken, men skal lige finde ud af hvad jeg vil bruge til formålet!

Wauuu så fed!! Er det en opskrift du selv har fundet på?? Vh stine

Anmeld

28. maj 2012

Solstrålebørn

Årh den er cool.. 

Anmeld

29. maj 2012

Annana89

dola skriver:

Den ser sådan ud når den er klappet ud. Hun har improviseret lidt.. Men hvis du vil have "opskriften" så send en privat besked..

Den er bare lukket med en Knap og en elastik løkke..

Wauw den er virkelig flot!!! Tror slet ikek jeg har toldmodighed til at sy noget så "kompliceret"! den er godt nok fed!!

Ja den med en elastik og knap havde jeg faktisk også overvejet! Tænker nemlig at selve lukningen skal kunne "give" sig lidt da man sikkert kommer til at proppe tasken så den skal kunne være lidt fleksibel

Anmeld

29. maj 2012

Annana89

StineW79 skriver:

Wauuu så fed!! Er det en opskrift du selv har fundet på?? Vh stine

Tak Både ja og nej! Min mor kom med en meget gammel og meget grim pusletaske som jeg så klippede i stykker og brugte som "fyldet" da den havde en god fast skummidte der hvor du ligger barnet. Så jeg har vel egentlig bare ombetrukket den og lavet om på hank osv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.