Tauf skriver:
Jubii sommer
Men ih så svært hvad jeg skal give Elias på af tøj. Jeg ved jo godt at ingen børn må få meget sol. Men jeg har så også en lille fin rødhårede og bleg dreng. Både min mand og jeg tåler heller ikke så godt solen.
Så tænker at jeg skal passe ekstra på ham. Så jeg giver ham en langærmet body og nogle tynde bukser eller knæ shorts .. Skal på loftet i dag og finde noget mere sommertøj ..
Men syntes i jeg skal give ham kortærmet body også selvfølgelig solcreme ...????
Jeg tåler solen ekstremt dårligt (skal have solhat og faktor 50 på for ikke at blive skoldet og dårlig og syntes alligevel det er ubehageligt at være i direkte sol). Manden tåler også solen dårligt. Derfor er jeg meget opmærksom på om Amanda måske også viser tegn til det.
Alligevel giver jeg hende shorts eller tynde lange bukser på, sandaler med bare tæer i og en kortærmet body, solhat og faktor 50 solcreme. Jeg tror at det vigtigste er at de har solhat og høj faktor solcreme på og så at de ikke er for længe i direkte sol. Tror ikke det er så vigtigt med tøjet og tænker at de vil svede for meget i fx lange ærmer nu.
Anmeld