Hvad skal de ha på??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

802 visninger
14 svar
0 synes godt om
23. maj 2012

MyLove E

Jubii sommer

Men ih så svært hvad jeg skal give Elias på af tøj. Jeg ved jo godt at ingen børn må få meget sol. Men jeg har så også en lille fin rødhårede og bleg dreng. Både min mand og jeg tåler heller ikke så godt solen.

Så tænker at jeg skal passe ekstra på ham. Så jeg giver ham en langærmet body og nogle tynde bukser eller knæ shorts .. Skal på loftet i dag og finde noget mere sommertøj ..

Men syntes i jeg skal give ham kortærmet body også selvfølgelig solcreme ...????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Tror det vil blive for vamrt med langærmet body... Men nu ved jeg heller ikke hvordan hans kropstemperatur normalt er

Jeg ville give kortærmet og masser af solcreme.

Anmeld

23. maj 2012

Mor til L&S

Tauf skriver:

Jubii sommer

Men ih så svært hvad jeg skal give Elias på af tøj. Jeg ved jo godt at ingen børn må få meget sol. Men jeg har så også en lille fin rødhårede og bleg dreng. Både min mand og jeg tåler heller ikke så godt solen.

Så tænker at jeg skal passe ekstra på ham. Så jeg giver ham en langærmet body og nogle tynde bukser eller knæ shorts .. Skal på loftet i dag og finde noget mere sommertøj ..

Men syntes i jeg skal give ham kortærmet body også selvfølgelig solcreme ...????

Min datter kommer også i dagpleje i en tynd langærmet bluse eller en tynd tunika...

Hvad med en tynd skjorte, hvor I evt kan rulle ærmer lidt op?!

Anmeld

23. maj 2012

MyLove E

rikkeregnbue skriver:

Tror det vil blive for vamrt med langærmet body... Men nu ved jeg heller ikke hvordan hans kropstemperatur normalt er

Jeg ville give kortærmet og masser af solcreme.

Tak. Men syntes bare det måske er lidt koldt om morgen... Spørg lige hans Dp hvad hun syntes.. Hun er jo sammen med ham hele dagen og kan mærke hvor varm eller kold han er..

Anmeld

23. maj 2012

MyLove E

Mor til Liva skriver:

Min datter kommer også i dagpleje i en tynd langærmet bluse eller en tynd tunika...

Hvad med en tynd skjorte, hvor I evt kan rulle ærmer lidt op?!

Og så har du en kortærmet body inden under?

Anmeld

23. maj 2012

sne190810

Hvis det er så giv langt på for oven og kort forneden.

Solen rammer typisk stærkest på arme/skuldre jo, så for at skåne det område.

Anmeld

23. maj 2012

MyLove E

sne190810 skriver:

DHvis det er så giv langt på for oven og kort forneden.

Solen rammer typisk stærkest på arme/skuldre jo, så for at skåne det område.

Det er jo også det jeg har gjort:-):-):-)

Anmeld

23. maj 2012

sne190810

Min datter blev idag sendt afsted med en kortærmet tynd bomuldsbody, strømpebukser og buksedragt med stropper samt korte ben.
En MOLO fleece til cykelturen, da vinden var lidt kølig imorges da vi drog afsted

Jeg har tiltænkt hendes tøj sådan at personalet selv kan vurdere om hun skal have sine strømpebukser af på et tidspunkt, når varmen virkelig kommer til sin ret. Det kan også være det er buksedragten som ryger, så hun bare har størmpebuks og kortærmed body på,- det er jeg ikke herre over

Men lidt lag på lag, det er noget jeg er fan af. For det er lidt svært som mor at give sommertøj på om morgenen hvor det ikke er såååå varmt endnu, samtidig med man skal tage højde for den lumre varme som kommer henaf for/eftermiddagen.

Anmeld

23. maj 2012

Mor til L&S

Tauf skriver:

Og så har du en kortærmet body inden under?

Ja en tynd kortærmet body eller en uden ærmer inden under... Det fungere fint her og så er jeg som sagt stor fan af løse tynde skjorter og tunikaer... De er ikke varme og beskytter mod solen og så får hun korte tulle bukser på...

Vil hellere beskytte mod solen for oven og så lidt mindre tøj forneden

Anmeld

23. maj 2012

sne190810

Tauf skriver:

Det er jo også det jeg har gjort:-):-):-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.