er jeg den eneste der ikke nyder vejret?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2012

Anonym trådstarter

Babymor2010 skriver:

Jeg forstår i hvert fald hvordan du har det - jeg havde det på samme måde sidste år  I år kan jeg være med, for Isabella løber og leger udenfor - nu er det bare mig der får soleksem 

Rart at høre jeg ikke er den eneste.. føl
er mig så sippet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2012

MKBP

Profilbillede for MKBP
Anonym skriver:

Ja det er dejligt med sommervejr... elsker sommer

Men med en datter på 2 mdr. Nyder jeg ikke rigtig vejret.. barnevognen bliver kogende.. vi har ingen haveså holder mig indendøre i lejligheden for hendes skyld.

Skal siges hun ikke rigtig sover om dagen i øjeblikket.. sover fint om natten men om dagen skal der bare ske noget..
Så har sagt nej til flere ting de sidste dage fordi hun ikke sover og synes det er synd at slæbe hende ud i varmen.. så alle andre er udendørs og forstår ikke at jeg ikke vil med ud..

Så ingen sol til mig:-(

Andre der har det på samme måde..

Hey 

Husker det alt for godt !!! Hele sidste forår/sommer var vi indendørs, kunne slet ikke overskue at komme ud ! Så hvordan vejret var sidste år, aner jeg ikke  Nu har jeg en "stor" pige på 15 mdr, der elsker at være ude og nu nyder vi det rigtigt !! 

Så vil bare sige, at der er helt okay at du har det som du har det og glæd dig så til næste år - det bliver skønt !!

//Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.