er jeg den eneste der ikke nyder vejret?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

736 visninger
11 svar
0 synes godt om
23. maj 2012

Anonym trådstarter

Ja det er dejligt med sommervejr... elsker sommer

Men med en datter på 2 mdr. Nyder jeg ikke rigtig vejret.. barnevognen bliver kogende.. vi har ingen haveså holder mig indendøre i lejligheden for hendes skyld.

Skal siges hun ikke rigtig sover om dagen i øjeblikket.. sover fint om natten men om dagen skal der bare ske noget..
Så har sagt nej til flere ting de sidste dage fordi hun ikke sover og synes det er synd at slæbe hende ud i varmen.. så alle andre er udendørs og forstår ikke at jeg ikke vil med ud..

Så ingen sol til mig:-(

Andre der har det på samme måde..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2012

vitapigen

Er der ikke nogen af dine venner der har en have, så din datter kan ligge på en madras eller lig. ude i haven? Hun kan bare ligge i skyggen hvor der er lidt læ? Synes da det er ærgeligt at du ikke kommer ud

Anmeld

23. maj 2012

Anonym trådstarter

vitapigen skriver:

Er der ikke nogen af dine venner der har en have, så din datter kan ligge på en madras eller lig. ude i haven? Hun kan bare ligge i skyggen hvor der er lidt læ? Synes da det er ærgeligt at du ikke kommer ud

Jo har vi prøvet.. men er ligesom om den store verden bliver for meget for hende..

Mener også mere at folk spørger om jeg vil med på bytur o.s.v. men synes det er så synd hun skal puttes i meget varm barnevogn, og så kan hun alligevel ikke sove.

Anmeld

23. maj 2012

Maja_4000

Årh , hvor kan jeg huske det ! Jeg var også inde næsten hele sidste sommer .. Er SÅ glad for at Caroline nu kan gå , løbe , lege på legepladsen osv. , så jeg kan komme ud :b Hehe

Kan du ikke tage et tæppe og så ligge hende på det udenfor ?

Anmeld

23. maj 2012

Kamulla

Sådan var det også med min søn... det var SÅ træls... levede indedøre med blæseren kørende.. mens jeg kiggede på andre i haven... har ingen gode råd.. for selvom han stod i skyggen græd han hele tiden og kunne ikke finde ro

Anmeld

23. maj 2012

Darling<3

Kender ikke helt problemet med børn og varmen da jeg stadig har min datter inde i maven Men for mig er det ulideligt at være ude om dagen og jeg frygter ærligtalt for hvordan det skal blive når hun kommer ud:/

Anmeld

23. maj 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Håber det bliver bedre for jer, så I kan komme ud og nyde det skønne vejr.

Min datter er fra marts 2009 og hun elskede, at være ude. Vi bor i hus og det er selvfølgelig nemmere, at stille hende i skygge når hun skulle sove eller et tæppe på græsplænen, hvor man kunne ligge og hygge.

Anmeld

23. maj 2012

vitapigen

Anonym skriver:

Jo har vi prøvet.. men er ligesom om den store verden bliver for meget for hende..

Mener også mere at folk spørger om jeg vil med på bytur o.s.v. men synes det er så synd hun skal puttes i meget varm barnevogn, og så kan hun alligevel ikke sove.

Ja det kan jeg selvfølgelig godt se... Jeg var da vidst også inde det meste af tiden de første par mdr nu hvor jeg tænker over det (Fødte i Juli mdr), så der var også varmt.... Men jeg var egentlig pænt ligeglad med vejret fordi jeg kunne bruge hele min dag bare at kigge på hende

Anmeld

23. maj 2012

Clisolka

Anonym skriver:

Ja det er dejligt med sommervejr... elsker sommer

Men med en datter på 2 mdr. Nyder jeg ikke rigtig vejret.. barnevognen bliver kogende.. vi har ingen haveså holder mig indendøre i lejligheden for hendes skyld.

Skal siges hun ikke rigtig sover om dagen i øjeblikket.. sover fint om natten men om dagen skal der bare ske noget..
Så har sagt nej til flere ting de sidste dage fordi hun ikke sover og synes det er synd at slæbe hende ud i varmen.. så alle andre er udendørs og forstår ikke at jeg ikke vil med ud..

Så ingen sol til mig:-(

Andre der har det på samme måde..

Jeg forstår i hvert fald hvordan du har det - jeg havde det på samme måde sidste år  I år kan jeg være med, for Isabella løber og leger udenfor - nu er det bare mig der får soleksem 

Anmeld

23. maj 2012

Anonym trådstarter

Hvor dejligt at høre jeg ikke er den eneste har brugt en time på græsplænen i dag.. så har været lidt ude:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.