Hæklet bamse/spilledåse.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2012

MomInTheMaking

Nettemor skriver:

Den er da ikke bare god. Den er da mega sej!

Nogle gange kan det være en fordel at være en samler

Tog den lang tid at lave?

Jah, især når jeg kun samler ting jeg allerede ved start kan se en potentiel ide med. - Jeg tror det sammenlagt har taget mig 7-8 timer at lave ham, måske lidt mere.. Men det var sjovt, jeg mærker slet ikke tiden gå når jeg laver krea ting.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2012

Nettemor

Mom In The Making skriver:

Jah, især når jeg kun samler ting jeg allerede ved start kan se en potentiel ide med. - Jeg tror det sammenlagt har taget mig 7-8 timer at lave ham, måske lidt mere.. Men det var sjovt, jeg mærker slet ikke tiden gå når jeg laver krea ting.

Det var da heller ikke slemt. Det er et par aftener foran fjernsynet

Anmeld

23. maj 2012

MomInTheMaking

Nettemor skriver:

Det var da heller ikke slemt. Det er et par aftener foran fjernsynet

Nej, synes det gik meget hurtigt, hæklede hovedet om aftenen før og så brugte jeg Penny's 2-3 timers lur og så fra kl. 18 da hun kom i seng og ind til kl 23. på at lave den færdig.

Anmeld

23. maj 2012

ESV

Ja.. som overskriften siger..

og jeg er rigtig tilfreds.

Øv jeg kan ikke se den

Anmeld

23. maj 2012

MomInTheMaking

ESV skriver:

Øv jeg kan ikke se den

Øv bøv, det er da træls.. og lidt underligt, er det telefon du er på eller mangler du måske at installere flash?

Anmeld

23. maj 2012

morethanperfect

Ja. Jeg er også VIRKELIG tilfreds.^^

WOW ! Det kan virkelig godt forstå
Det dér kan du leve af  

Anmeld

23. maj 2012

MomInTheMaking

morethanperfect skriver:

WOW ! Det kan virkelig godt forstå
Det dér kan du leve af  

Var ret skeptisk i starten fordi det var noget af en udfordring at skulle hækle rundt om noget, putte fyld i, holde på det hele og få det hæklet pæn. Men blev rigtig glad da jeg begyndte at kunne se at han blev fin.

Haha.. ja, det er jo nærmest et unikum Men ja, ville ønske jeg havde flere af de dukker som indmaden kommer fra, så ville jeg helt sikker lave nogen flere.

Anmeld

23. maj 2012

morethanperfect

Var ret skeptisk i starten fordi det var noget af en udfordring at skulle hækle rundt om noget, putte fyld i, holde på det hele og få det hæklet pæn. Men blev rigtig glad da jeg begyndte at kunne se at han blev fin.

Haha.. ja, det er jo nærmest et unikum Men ja, ville ønske jeg havde flere af de dukker som indmaden kommer fra, så ville jeg helt sikker lave nogen flere.

Åhh det lyder besværligt !!

Kan man ik få de dukker et sted ?

Anmeld

23. maj 2012

MomInTheMaking

morethanperfect skriver:

Åhh det lyder besværligt !!

Kan man ik få de dukker et sted ?

Jah det var ikke lige ud af landevejen i hvert fald. Men det er godt med lidt udfordringer.

Joh, jeg har set dem på markeder,det er sådan nogen billige nogen der er masse produceret i Kina og de koster ikke mere end 20-25 kr. så hvis jeg falder over dem igen køber jeg hele baduljen.

Jeg har en plan om at have en bod på marked til næste år, jeg er derfor igang med at lave en masse ting jeg skal sælge i den anledning og sådan nogen spille bamser ville ikke være helt dumme at have med.

Anmeld

23. maj 2012

MomInTheMaking

Nettemor skriver:

Den er da ikke bare god. Den er da mega sej!

Nogle gange kan det være en fordel at være en samler

Tog den lang tid at lave?

Skal du ikke snart have lagt nogen af dine nørklerier herind?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.