Hæklet bamse/spilledåse.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.420 visninger
21 svar
0 synes godt om
23. maj 2012

MomInTheMaking

Ja.. som overskriften siger..

og jeg er rigtig tilfreds.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2012

Nettemor

WOOOOOOW!

How did you do that?? Hvor er den fed! Hvordan har du lavet den? Altså hvordan trækker man den op osv.- Og hvos har du skaffet indmaden henne?

Du er da bare mega sej!!!

Anmeld

23. maj 2012

morethanperfect

Mom In The Making skriver:

Ja.. som overskriften siger..

og jeg er rigtig tilfreds.

Øh .. Har du lavet den 

Anmeld

23. maj 2012

MomInTheMaking

Nettemor skriver:

WOOOOOOW!

How did you do that?? Hvor er den fed! Hvordan har du lavet den? Altså hvordan trækker man den op osv.- Og hvos har du skaffet indmaden henne?

Du er da bare mega sej!!!

Tusind tak. Jeg synes også selv at den bare blev så god. var lidt skeptisk i starten fordi den faktisk var lidt en udfordring, da jeg skulle hækle rundt om noget.

Altså jeg er sådan en der gemmer alt muligt, fordi jeg tænker jeg måske engang kan bruge det. Så en gang i pakkeleg vandt jeg en lille (MEGET grim) dukke, der kunne trækkes op bevæge sit hoved. da jeg kom hjem pillede jeg simpelthen dukke delen af den og tænke jeg kunne,lave en anden spilledåse ud af mekanikken. (Det har jeg nemlig gjort før, med en fin æske.) og så her flere måneder efter sad jeg med hæklenålen og kom til at tænke på at jeg da skulle prøve atlave en spillebamse ud af den. Det synes jeg jo gik ret godt. Ud over spillemekanikken er der bare pudefyld i og man trækker ham op på bagsiden.

Anmeld

23. maj 2012

MomInTheMaking

morethanperfect skriver:

Øh .. Har du lavet den 

Ja. Jeg er også VIRKELIG tilfreds.^^

Anmeld

23. maj 2012

Maja_4000

Hvor er du god !

Anmeld

23. maj 2012

MomInTheMaking

Maja_4000 skriver:

Hvor er du god !

Mange tak. Må også indrømme at den her har en særlig plads i mit hjerte, for én ting er at hækle bamser, men det her var lidt ekstra krævende og synes bare at slutresultatet er virkelig godt.^^

Anmeld

23. maj 2012

DLM

Super nice hvor er den bare sød. mega godt lavet

Anmeld

23. maj 2012

MomInTheMaking

DLM skriver:

Super nice hvor er den bare sød. mega godt lavet

Tusind tak. Er altså også lidt stolt.. det er kun et par måneder siden jeg lærte mig selv at hækle.

Anmeld

23. maj 2012

Nettemor

Mom In The Making skriver:

Tusind tak. Jeg synes også selv at den bare blev så god. var lidt skeptisk i starten fordi den faktisk var lidt en udfordring, da jeg skulle hækle rundt om noget.

Altså jeg er sådan en der gemmer alt muligt, fordi jeg tænker jeg måske engang kan bruge det. Så en gang i pakkeleg vandt jeg en lille (MEGET grim) dukke, der kunne trækkes op bevæge sit hoved. da jeg kom hjem pillede jeg simpelthen dukke delen af den og tænke jeg kunne,lave en anden spilledåse ud af mekanikken. (Det har jeg nemlig gjort før, med en fin æske.) og så her flere måneder efter sad jeg med hæklenålen og kom til at tænke på at jeg da skulle prøve atlave en spillebamse ud af den. Det synes jeg jo gik ret godt. Ud over spillemekanikken er der bare pudefyld i og man trækker ham op på bagsiden.

Den er da ikke bare god. Den er da mega sej!

Nogle gange kan det være en fordel at være en samler

Tog den lang tid at lave?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.