min lille dejlige fransk buller på 9 ugeer:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2012

Christina :-)

Hvis den hund er købt iRanders c burde du kører til dyrlæge med den ... For så er den nemlig smadder syg og importeret fra Polen ... Syntes det er synd at lade den dø af parasitter og orm .... Kender flere fra det kuld.. Desværre 

Fat den Er købt i dronninglund!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2012

Stinna1006 skriver:

Hvis den hund er købt iRanders c burde du kører til dyrlæge med den ... For så er den nemlig smadder syg og importeret fra Polen ... Syntes det er synd at lade den dø af parasitter og orm .... Kender flere fra det kuld.. Desværre 

Anmeld

30. maj 2012

mor2011_

ungmorher:-) skriver:

min dejlige tæve Betuuer hun ik dejlige_=)

hvor er den skøn vi har også lige reserveret en 

Anmeld

30. maj 2012

mor2011_ skriver:

hvor er den skøn vi har også lige reserveret en 

De dejlige

Anmeld

30. maj 2012

Stinna1006

Snak sku da pænt... Kan ikke se jeg har fornærmet dig på nogen måder... Men advaret dig imod og miste din hund !!

Anmeld

30. maj 2012

wamse skriver:

De pletter hunden har i panden, hvad er det? Jeg har nemlig haft 2 stk. franske bulldogs, som havde hårsæksmider, og det startede som sådanne pletter, og det var meget voldsomt

Skrives privat hvis du vil vide noget!

Anmeld

30. maj 2012

Stinna1006 skriver:

Snak sku da pænt... Kan ikke se jeg har fornærmet dig på nogen måder... Men advaret dig imod og miste din hund !!

Hvem har sagt min hund er syg ja banan eller hvad hun hedder måske hun skulle passe sit jeg svare ikk mere i denne tråd i er for langt ude!!!Den er ikk fra samme sted som hendes!!

Anmeld

30. maj 2012

banana3

Hvem har sagt min hund er syg ja banan eller hvad hun hedder måske hun skulle passe sit jeg svare ikk mere i denne tråd i er for langt ude!!!Den er ikk fra samme sted som hendes!!

Jeg synes du skal stå til ansvar for alle de dyr du anskaffer dig! Du kan ikke bare sælge dem videre, når du ikke lige synes det er sjovt mere! det er små levende væsner med følelser lige som du og jeg! De knytter sig til os, og lige præcis vores hunde, som er blevet taget fra deres mor alt for tidligt, har brug for en ekstra god start! 

Jeg ser bort for alle dine små historier og søforklaringer, hvis du lige tager alt det her som den voksne fornuftige kvinde du er, og ser at få den i behandling, hvis du ikke har råd, så må du sige til, men hvis du har råd til at købe hunde, katte og kaniner, og sælge dem igen, mon så ikke der er råd til at holde dem sunde og raske også. ? Jeg håber virkelig du tager ansvar for hunden, og får den afsted. DEN DØR HVIS DU IKKE FÅR DEN I BEHANDLING! 

Jeg krydser alt for at du gør noget ved det, og det er jeg sikker på du gør.

Anmeld

30. maj 2012

AnonymMor

Ej hvor er hun da bare skøøøøøn  

Vil også rigtig gerne have en lille fransk bulldog <3 Hehe 

Anmeld

30. maj 2012

sweet

nnnnåååå hvor sød

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.