Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
banana3 skriver: Jeg kan på ingen måde forstå hvorfor du lyver for mig omkring den hund! nu det måske ikke din søsters alligevel, har du overhovedet sådan en ?? Hvad får du ud af det? Jeg håber virkelig du har fået undersøgt din hund! Den dør af det, og jo længere tid du venter, jo mere syg bliver din hund!!, det er dyrplageri !!
Jeg kan på ingen måde forstå hvorfor du lyver for mig omkring den hund! nu det måske ikke din søsters alligevel, har du overhovedet sådan en ?? Hvad får du ud af det? Jeg håber virkelig du har fået undersøgt din hund! Den dør af det, og jo længere tid du venter, jo mere syg bliver din hund!!, det er dyrplageri !!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvad sker der?
Arhmen hun er da bare alt for lækker
Laulund87 skriver: Hvad sker der?
Ja øhhhh ???
Tag den lige privat næste gang , de fleste baby.dk brugere er jo ved at gå til at nysgerrighed åbenbart
Lady Marion <3 skriver: Tag den lige privat næste gang , de fleste baby.dk brugere er jo ved at gå til at nysgerrighed åbenbart
For mig er det ikke nysgerrighed.. Jeg gider bare personligt ikke kommentere på flere menneskers indlæg, hvis halvdelen af det de siger er noget lyv..
jeg er ked af at andre skriver sådan til dig omkring din hund håber virkelig den har det godt som du har fortalt mig det.... ellers ja så er det dyrplageri
men håber
B&J skriver: jeg er ked af at andre skriver sådan til dig omkring din hund håber virkelig den har det godt som du har fortalt mig det.... ellers ja så er det dyrplageri men håber
Hvis den hund er købt iRanders c burde du kører til dyrlæge med den ... For så er den nemlig smadder syg og importeret fra Polen ... Syntes det er synd at lade den dø af parasitter og orm .... Kender flere fra det kuld.. Desværre
Stinna1006 skriver: Hej hvor har du købt den hvalp
Hej hvor har du købt den hvalp
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128