min lille dejlige fransk buller på 9 ugeer:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2012

Loa

banana3 skriver:

Jeg kan på ingen måde forstå hvorfor du lyver for mig omkring den hund! nu det måske ikke din søsters alligevel, har du overhovedet sådan en ??  Hvad får du ud af det? Jeg håber virkelig du har fået undersøgt din hund! Den dør af det, og jo længere tid du venter, jo mere syg bliver din hund!!, det er dyrplageri !! 

Øøøh.....?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2012

Laulund87

banana3 skriver:

Jeg kan på ingen måde forstå hvorfor du lyver for mig omkring den hund! nu det måske ikke din søsters alligevel, har du overhovedet sådan en ??  Hvad får du ud af det? Jeg håber virkelig du har fået undersøgt din hund! Den dør af det, og jo længere tid du venter, jo mere syg bliver din hund!!, det er dyrplageri !! 

Hvad sker der?

Anmeld

30. maj 2012

Faith

Arhmen hun er da bare alt for lækker

Anmeld

30. maj 2012

wamse

De pletter hunden har i panden, hvad er det? Jeg har nemlig haft 2 stk. franske bulldogs, som havde hårsæksmider, og det startede som sådanne pletter, og det var meget voldsomt

Anmeld

30. maj 2012

Muffin_girl

Laulund87 skriver:

Hvad sker der?

Ja øhhhh ??? 

Anmeld

30. maj 2012

Lady Marion <3

banana3 skriver:

Tag den lige privat næste gang , de fleste baby.dk brugere er jo ved at gå til at nysgerrighed åbenbart

Anmeld

30. maj 2012

Muffin_girl

Lady Marion <3 skriver:

Tag den lige privat næste gang , de fleste baby.dk brugere er jo ved at gå til at nysgerrighed åbenbart

For mig er det ikke nysgerrighed.. Jeg gider bare personligt ikke kommentere på flere menneskers indlæg, hvis halvdelen af det de siger er noget lyv..

Anmeld

30. maj 2012

B&J

banana3 skriver:

jeg er ked af at andre skriver sådan til dig omkring din hund håber virkelig den har det godt som du har fortalt mig det.... ellers ja så er det dyrplageri

men håber

Anmeld

30. maj 2012

Stinna1006

B&J skriver:

jeg er ked af at andre skriver sådan til dig omkring din hund håber virkelig den har det godt som du har fortalt mig det.... ellers ja så er det dyrplageri

men håber

Hvis den hund er købt iRanders c burde du kører til dyrlæge med den ... For så er den nemlig smadder syg og importeret fra Polen ... Syntes det er synd at lade den dø af parasitter og orm .... Kender flere fra det kuld.. Desværre 

Anmeld

30. maj 2012

Christina :-)

Stinna1006 skriver:

Hej hvor har du købt den hvalp

Dronninglund

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.