Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
rikkeregnbue skriver: Ja, hende Rikke der... Hun er ret sej Øv! Vil da se billeder! - Og nu er jeg altså ikke så meget til, alt det bær-frugt kager! Men prøv dig frem
Ja, hende Rikke der... Hun er ret sej
Øv! Vil da se billeder! - Og nu er jeg altså ikke så meget til, alt det bær-frugt kager! Men prøv dig frem
Ja hende Rikke der Hun er en af dem der frister med alt muligt
Ja en skam jeg ikke nåede at tage billeder. Men de blev ikke nær så fine som dine. det var bare med almindelig glasur, dog stadig med farve i.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nettemor skriver: Ja hende Rikke der Hun er en af dem der frister med alt muligt Ja en skam jeg ikke nåede at tage billeder. Men de blev ikke nær så fine som dine. det var bare med almindelig glasur, dog stadig med farve i.
Hihi Er nu sikker på de var flotte alligevel!
rikkeregnbue skriver: Hihi Er nu sikker på de var flotte alligevel!
De var lidt seje selv om det var en glasur der ligesom faldt sammen Og der røg da ned så tror det gik.. Er heller ikke så vild med smørcreme
LÆKKERT!!!!!!
Nettemor skriver: De var lidt seje selv om det var en glasur der ligesom faldt sammen Og der røg da ned så tror det gik.. Er heller ikke så vild med smørcreme
Er heller ikke ret vild med smørcreme, derfor en masse vanille essens i!
rikkeregnbue skriver: Er heller ikke ret vild med smørcreme, derfor en masse vanille essens i!
Næste gang jeg skal lave det tror jeg at jeg skal prøve Dots udgave med Asti i
Faith skriver: LÆKKERT!!!!!!
Tror du også det vil være lækkert med frugt og bær i?
Nettemor skriver: Næste gang jeg skal lave det tror jeg at jeg skal prøve Dots udgave med Asti i
Haha, jeg kan ikke lide Asti - ellers havde jeg også prøvet
rikkeregnbue skriver: Haha, jeg kan ikke lide Asti - ellers havde jeg også prøvet
Hvad så med sprite?
Nettemor skriver: Hvad så med sprite?
Uh, ja! Det kunne da være!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128