Måtte jo prøve;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.617 visninger
25 svar
0 synes godt om
22. maj 2012

Nettemor

Efter at Rikke havde flashed hendes regnbue cupcakes blev jeg jo nødt til at prøve.. De blev dog uden pynt. Men alligevel flotte. (Har desværre ingen billeder for 1-2-3 og væk var de)

Men så tænkte jeg på om man kunne lave noget sjovt næste gang man skulle lave dem. Tænkte at evt. komme banan i den gule, jordbær eller hindbær i den røde, blåbær i den blå og æble eller noget andet i den grønne. Så det blev lidt som en bær/frugt symphoni. Men hvad tror i? Ville det være for meget eller tror i det ville være lækkert?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2012

Nitz - <3 David

Nettemor skriver:

Efter at Rikke havde flashed hendes regnbue cupcakes blev jeg jo nødt til at prøve.. De blev dog uden pynt. Men alligevel flotte. (Har desværre ingen billeder for 1-2-3 og væk var de)

Men så tænkte jeg på om man kunne lave noget sjovt næste gang man skulle lave dem. Tænkte at evt. komme banan i den gule, jordbær eller hindbær i den røde, blåbær i den blå og æble eller noget andet i den grønne. Så det blev lidt som en bær/frugt symphoni. Men hvad tror i? Ville det være for meget eller tror i det ville være lækkert?

Jeg tror det ville være lækkert..

Anmeld

22. maj 2012

JH12

Kunne forestille mig det ville være lækkert!

Anmeld

22. maj 2012

Nettemor

Nitz - <3 David skriver:

Jeg tror det ville være lækkert..

Det tænker jeg også men er bare nervøs for at det bliver for meget.. Og det bliver jo lidt i 'klaser' Men ved ikke om der skal være en anden kombination?

Anmeld

22. maj 2012

Nettemor

Joyce1986 skriver:

Kunne forestille mig det ville være lækkert!

Det tænker jeg også men er bare nervøs for at det bliver for meget.. Og det bliver jo lidt i 'klaser' Men ved ikke om der skal være en anden kombination?

Anmeld

22. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Prøv det ad, der ka jo ik ske andet end at det går så galt at man bliver nød til at spise dem alle og starte forfra 

Vil bare lige sige at pære i muffiens smager mega godt!! Vh stine

Anmeld

22. maj 2012

Nettemor

StineW79 skriver:

Prøv det ad, der ka jo ik ske andet end at det går så galt at man bliver nød til at spise dem alle og starte forfra 

Vil bare lige sige at pære i muffiens smager mega godt!! Vh stine

Kunne være man skulle lave det med banan, jordbær, blåbær og pære så Den skal da helt klart prøves

Anmeld

22. maj 2012

Nitz - <3 David

Nettemor skriver:

Man kunne måske nøjes med at putte to forskellige i hver.. Og så lave to varianter.. Selvom "regnbue" idden ryger lidt af det så.. Men der er jo ik andet for end at prøve sig frem

Anmeld

22. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Ja, hende Rikke der... Hun er ret sej

Øv! Vil da se billeder! - Og nu er jeg altså ikke så meget til, alt det bær-frugt kager! Men prøv dig frem  

Anmeld

23. maj 2012

Nettemor

Nitz - <3 David skriver:

Man kunne måske nøjes med at putte to forskellige i hver.. Og så lave to varianter.. Selvom "regnbue" idden ryger lidt af det så.. Men der er jo ik andet for end at prøve sig frem

Jeg må afprøve det her i weekenden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.