Hjææælp - vores lille hvalp er dødsyg :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. maj 2012

emsaroto

banana3 skriver:

Tak sødeste mille   Ringer til dyrenes vagtcentral nu !

synes jeg er en god idé! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2012

Sas1990

banana3 skriver:

ØVVV, vi troede vi havde taget vores forholds regler, men alligevel blev vi godt snydt Ikke mindst stakkels hund.. 

Jeg oprettede en anonym tråd for en lille uges tid om en hvalp der havde meget dårlig mave

I dag har vi igen været ved dyrelægen med den lille igen, da han får det værre og værre  - Hvis ikke han har det bedre i morgen med det pincilin han nu har fået, så skal han indlægges, og dyrelægen sagde, at de ikke kunne garangtere at vores lille fyr overlever, da han har været syg meget længe, og derfor meget slemt angrebet ... 

Hmm, ikke nok med det, så har vi fundet ud af, at sælgerens hund pludselig har fået flere hvalpe, de er født og blevet 8 uger på 5 dage, ellllller også er de hentet hjem fra østen HVORDAN FÅR VI STOPPET DET ??? Hjælppp...

Ej søde, det gør mig virkelig ondt at  høre. desværre har jeg ikke styre på hvad krav i har men dem har har købt jeres hund a´f, de virker desværre til at de er ligeglade med dyr, hvis de kan blive 8 uger på 5 dage men er her for dig.

Anmeld

22. maj 2012

Isabella_mor

banana3 skriver:

ØVVV, vi troede vi havde taget vores forholds regler, men alligevel blev vi godt snydt Ikke mindst stakkels hund.. 

Jeg oprettede en anonym tråd for en lille uges tid om en hvalp der havde meget dårlig mave

I dag har vi igen været ved dyrelægen med den lille igen, da han får det værre og værre  - Hvis ikke han har det bedre i morgen med det pincilin han nu har fået, så skal han indlægges, og dyrelægen sagde, at de ikke kunne garangtere at vores lille fyr overlever, da han har været syg meget længe, og derfor meget slemt angrebet ... 

Hmm, ikke nok med det, så har vi fundet ud af, at sælgerens hund pludselig har fået flere hvalpe, de er født og blevet 8 uger på 5 dage, ellllller også er de hentet hjem fra østen HVORDAN FÅR VI STOPPET DET ??? Hjælppp...

ja spred the word, altså. kontakt politiet, det havde jeg gjort.. det er ulovligt at iportere dyr på den måde, ISÆR fordi at hunde fra udlandet har dårlige kår, og de har ikke fået de vacciner der kræves i DK. de bliver oftest taget fra moderen i en meget ung alder end de anbefalede 8-12 uger... nogle er heldige. men mange er uheldige...

jeg er ked af at i måske mister jeres lille hvalp.. SØRG altid for at finde en racehund fra en familie hvor i stoler på at de er blevet passet ordenligt..  det er desværre svært at skelne imellem dem der rent faktisk har et stuerent opdret, og så dem der får hunde fra udlandet og tjener en hulens masse penge på familier som jer der bare ønsker sig at få en lille sød hund til at øge familien og til at hygge med... kan godt forstå hvis i er kede af det... men næste gang i køber hund, så sørg for at i kan have mulighed for at få en med stamtavle, så VED i at i får en hund der ikke kommer fra kummerlige forhold....

det er meget ked af at læse at i har mistanke om at i muligvis har fået anskaffet jer en hund som er ulovligt importeret.. fordi at det er der sgu ingen med hjertet på det rette sted der fortjener, og det er der heller ingen hunde der fortjener... jeg håber i finder ud af det. og så havde jeg altså kontaktet politiet og bedt om pengene retur hvis jeres hvalp går bort, og at de skulle betale dyrlægeregningen ligegyldig om den overlever eller ej.! 

det er SVINSK at udnytte mennesker på den måde.. ( her taler jeg selvfølgelig om hundehandleren)

til jer, og det bedste fremover... 

Anmeld

22. maj 2012

banana3

isabellamor skriver:

ja spred the word, altså. kontakt politiet, det havde jeg gjort.. det er ulovligt at iportere dyr på den måde, ISÆR fordi at hunde fra udlandet har dårlige kår, og de har ikke fået de vacciner der kræves i DK. de bliver oftest taget fra moderen i en meget ung alder end de anbefalede 8-12 uger... nogle er heldige. men mange er uheldige...

jeg er ked af at i måske mister jeres lille hvalp.. SØRG altid for at finde en racehund fra en familie hvor i stoler på at de er blevet passet ordenligt..  det er desværre svært at skelne imellem dem der rent faktisk har et stuerent opdret, og så dem der får hunde fra udlandet og tjener en hulens masse penge på familier som jer der bare ønsker sig at få en lille sød hund til at øge familien og til at hygge med... kan godt forstå hvis i er kede af det... men næste gang i køber hund, så sørg for at i kan have mulighed for at få en med stamtavle, så VED i at i får en hund der ikke kommer fra kummerlige forhold....

det er meget ked af at læse at i har mistanke om at i muligvis har fået anskaffet jer en hund som er ulovligt importeret.. fordi at det er der sgu ingen med hjertet på det rette sted der fortjener, og det er der heller ingen hunde der fortjener... jeg håber i finder ud af det. og så havde jeg altså kontaktet politiet og bedt om pengene retur hvis jeres hvalp går bort, og at de skulle betale dyrlægeregningen ligegyldig om den overlever eller ej.! 

det er SVINSK at udnytte mennesker på den måde.. ( her taler jeg selvfølgelig om hundehandleren)

til jer, og det bedste fremover... 

Tusind tak for din besked ! jeg er i kontakt med flere nu, som vil gøre noget.. 

Og ved at skrive dette indlæg, måske fundet frem til en mere, som har købt sin hund samme sted !!

Anmeld

22. maj 2012

Isabella_mor

banana3 skriver:

Og ved at skrive dette indlæg, måske fundet frem til en mere, som har købt sin hund samme sted !!

jeg syntes det er så forfærdeligt, de hunde har bare en forfærdelig skæbne foran sig... jeg ved at når man anskaffer sig en hund at man gør det af kærlighed, med dem der handler med dem tilgodeser kun sine egne behov og sælger ud til højre og venstre af syge stakkels hvalpe, for at have penge at bruge til dyre biler og store bøffer.. FØJ.. 

så de stakkels hunde får jo ikke en jordisk chance...!!

ingen dyrlægetjek eller noget.... jeg kræver at der skal være grænsekontrol og at den skal gøres mere synlig... der kommer jo en masse lort til DK over den skide grænse... sigøjner tyvebander, tiggere og små stakkels hunde som kommer til dk og ender hos en familie der vil knuselske den og der ender med at lægge den i graven inden for kort tid..   . 

Anmeld

22. maj 2012

MKuhr

banana3 skriver:

good job

Anmeld

22. maj 2012

twinny

Puhha hvor synd for den lille fyr...

Jeg ville ringe til dyrenes beskyttelse og politiet...

Anmeld

23. maj 2012

Ilya

Hvordan er status nu? Både i forhold til hunden, men også autoritære instanser?

Anmeld

23. maj 2012

banana3

Ilya skriver:

Hvordan er status nu? Både i forhold til hunden, men også autoritære instanser?

Jeg har lige skrevet en ny tråd

Anmeld

23. maj 2012

Ilya

Jeg har lige skrevet en ny tråd

Og jeg har netop læst den. Jeg fik lige skrevet dette spørgsmål et øjeblik for tidligt. Typisk.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.