banana3 skriver:
ØVVV, vi troede vi havde taget vores forholds regler, men alligevel blev vi godt snydt
Ikke mindst stakkels hund..
Jeg oprettede en anonym tråd for en lille uges tid om en hvalp der havde meget dårlig mave 
I dag har vi igen været ved dyrelægen med den lille igen, da han får det værre og værre
- Hvis ikke han har det bedre i morgen med det pincilin han nu har fået, så skal han indlægges, og dyrelægen sagde, at de ikke kunne garangtere at vores lille fyr overlever, da han har været syg meget længe, og derfor meget slemt angrebet ... 
Hmm, ikke nok med det, så har vi fundet ud af, at sælgerens hund pludselig har fået flere hvalpe, de er født og blevet 8 uger på 5 dage, ellllller også er de hentet hjem fra østen
HVORDAN FÅR VI STOPPET DET ??? Hjælppp...
ja spred the word, altså. kontakt politiet, det havde jeg gjort.. det er ulovligt at iportere dyr på den måde, ISÆR fordi at hunde fra udlandet har dårlige kår, og de har ikke fået de vacciner der kræves i DK. de bliver oftest taget fra moderen i en meget ung alder end de anbefalede 8-12 uger... nogle er heldige. men mange er uheldige...
jeg er ked af at i måske mister jeres lille hvalp.. SØRG altid for at finde en racehund fra en familie hvor i stoler på at de er blevet passet ordenligt.. det er desværre svært at skelne imellem dem der rent faktisk har et stuerent opdret, og så dem der får hunde fra udlandet og tjener en hulens masse penge på familier som jer der bare ønsker sig at få en lille sød hund til at øge familien og til at hygge med... kan godt forstå hvis i er kede af det... men næste gang i køber hund, så sørg for at i kan have mulighed for at få en med stamtavle, så VED i at i får en hund der ikke kommer fra kummerlige forhold....
det er meget ked af at læse at i har mistanke om at i muligvis har fået anskaffet jer en hund som er ulovligt importeret.. fordi at det er der sgu ingen med hjertet på det rette sted der fortjener, og det er der heller ingen hunde der fortjener... jeg håber i finder ud af det. og så havde jeg altså kontaktet politiet og bedt om pengene retur hvis jeres hvalp går bort, og at de skulle betale dyrlægeregningen ligegyldig om den overlever eller ej.!
det er SVINSK at udnytte mennesker på den måde.. ( her taler jeg selvfølgelig om hundehandleren)
til jer, og det bedste fremover...