Hjææælp - vores lille hvalp er dødsyg :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. maj 2012

banana3

La´chrissen skriver:

Åh nej dog. Det er jeg ked af at høre.
Hvis i hår mistanke om ulovlig handel med dyr er det bare at melde det til politiet med det samme.
Og hvad jeres nye hund angår så kontakt lige forbrugerrådet og hør dem ad hvordan i står med en dødssyg hund i har haft i en lille uges tid. Den må jo også ha været syg da de solgte den.

ja, den var syg da vi fik den, den havde nogle parasitter i kroppen, og jeg kan ikke forstå at samme dag vi får den, har den været ved dyrelægen og er blevet chippet, fået sundhedsbog osv.??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2012

MKuhr

banana3 skriver:

ØVVV, vi troede vi havde taget vores forholds regler, men alligevel blev vi godt snydt Ikke mindst stakkels hund.. 

Jeg oprettede en anonym tråd for en lille uges tid om en hvalp der havde meget dårlig mave

I dag har vi igen været ved dyrelægen med den lille igen, da han får det værre og værre  - Hvis ikke han har det bedre i morgen med det pincilin han nu har fået, så skal han indlægges, og dyrelægen sagde, at de ikke kunne garangtere at vores lille fyr overlever, da han har været syg meget længe, og derfor meget slemt angrebet ... 

Hmm, ikke nok med det, så har vi fundet ud af, at sælgerens hund pludselig har fået flere hvalpe, de er født og blevet 8 uger på 5 dage, ellllller også er de hentet hjem fra østen HVORDAN FÅR VI STOPPET DET ??? Hjælppp...

Ring 1812!! dyrenes beskyttelse skal i melde det til.

stakkels vovse, håber han klarer den

Anmeld

22. maj 2012

banana3

Mrs. skriver:

Ring 1812!! dyrenes beskyttelse skal i melde det til.

stakkels vovse, håber han klarer den

tusind tak 

Anmeld

22. maj 2012

La´chrissen

banana3 skriver:

ja, den var syg da vi fik den, den havde nogle parasitter i kroppen, og jeg kan ikke forstå at samme dag vi får den, har den været ved dyrelægen og er blevet chippet, fået sundhedsbog osv.??

Det lyder godt nok mærkeligt
Sørg for at få ringet til dem jeg skrev. Så du hurtigt kan få styr på alt det halløj og bruge en masse tid sammen med den lille vufferfor at den snart får det godt.

Anmeld

22. maj 2012

banana3

emsaroto skriver:

årh søde pige.. 

Jeg kan desværre ikke hjælpe med gode råd, men jeg ved jo hvor ked af det er over det Lille hund dog.

Håber det hele går og han får det bedre! 

Tak sødeste mille   Ringer til dyrenes vagtcentral nu !

Anmeld

22. maj 2012

MKuhr

banana3 skriver:

tusind tak 

Selv tak!! det er ikke alle der gider tage fingeren ud og gøre noget ved sådan en situation hvis de opdager at der foregår noget der ikke skal foregå.

Anmeld

22. maj 2012

MKuhr

banana3 skriver:

sÅDAN!!

Anmeld

22. maj 2012

banana3

Mrs. skriver:

Selv tak!! det er ikke alle der gider tage fingeren ud og gøre noget ved sådan en situation hvis de opdager at der foregår noget der ikke skal foregå.

eg er ved at ringe op nu og er nr 3 i køen tusind tak for numeret 

Anmeld

22. maj 2012

MKuhr

banana3 skriver:

eg er ved at ringe op nu og er nr 3 i køen tusind tak for numeret 

selv tak! håber det bedste.

Anmeld

22. maj 2012

La´chrissen

banana3 skriver:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.