Min søn vil ammes hver 2. Time.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.059 visninger
10 svar
0 synes godt om
22. maj 2012

LykkeB

Ja, som overskriften lyder, vil han ammes hver 2. Time når her er så varmt? Er det ikke helt okay, eller over fodre jeg ham så? Han er lige knap 3 måneder. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2012

Janni.

Han forbrænder mere her i varmen og tørsten er større, så jeg vil mene du skal bare amme alt det, du magter. 

Anmeld

22. maj 2012

Fenja09

Du kan ikke overfodrer ham, han spiser det han har brug for, så jeg synes det er helt ok at du ammer ham hver 2. time.

Det er jo også meget varmt og det er da bedre at han får væske end at han ikke får noget eller at der går længe mellem

/Fenja

Anmeld

22. maj 2012

Mumto3

Din mælk bliver automatisk lidt tyndere når det er varmt, for at give barnet væske nok. Derfor er babyer mere sultne i varme. Det er bare så smart!!! Så am ham endelig!

Anmeld

22. maj 2012

Mumto3

P.s. Husk selv at drikke masser af vand!

Anmeld

22. maj 2012

LykkeB

Super. Tak for svar! 

Anmeld

22. maj 2012

Nettemor

Mumto3 skriver:

Din mælk bliver automatisk lidt tyndere når det er varmt, for at give barnet væske nok. Derfor er babyer mere sultne i varme. Det er bare så smart!!! Så am ham endelig!

Lige mine ord. Selv om det kan være hårdt for moren er det bare med at amme det bebsen vil

Anmeld

22. maj 2012

modesty

Fenja09 skriver:

Du kan ikke overfodrer ham, han spiser det han har brug for, så jeg synes det er helt ok at du ammer ham hver 2. time.

Det er jo også meget varmt og det er da bedre at han får væske end at han ikke får noget eller at der går længe mellem

/Fenja

Anmeld

22. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Du ammer bare! Og som en anden også skriver så husk at drikke en masse selv! Vh stine

Anmeld

25. maj 2012

Linda-M

Åhh hvor er jeg glad for at jeg ikke er den eneste!

Vores søn fra d. 15/5 har også haft en mega hård dag. Har ikke kunnet finde ro til at sove, ville spise hele tiden og kunne kun finde ro hos mig, hvilket er utroligt da vi begge koger. Han har fået varmeknopper på halsen til trods for han kun har en kort body på....

Bedte mand

Jeg har også været urolig for om jeg ammede ham for tit, så det glæder mig at læse at det er helt normalt og at jeg bare skal amme alt det han orker

Glæder mig til varmen aftager næste uge...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.