Anonym skriver:
Åh jeg har det forfærdeligt!!
Jeg stod med min lille dreng på armen, han er 2 mdr..
Og jeg kan ikke engang huske hvad jeg skal, men drejer rundt om mig selv, rammer hans lille hoved lige ind i dørkarmen 
Han græder med det samme, og jeg holder ham helt ind til mig, trøster, puster og kysser ham! 
Han falder hurtig til ro, og jeg tilbyder ham mad, som han lystigt spiser!
Han smiler og pludre og har kontakt som han plejer..
Men mit hjerte skær!

Tanken om hvis der er sket hans lille hoved noget!
Jeg har det elendigt!!!
Han fik et lille rødt mærke, som er forsvundet igen..
Skal jeg være urolig?
jeg er så bange for hvad der kan være sket!!
Min stakkels lille dreng 
Det er bare ikke sjovt! Men det sker! Og jeg må nok desværre sige, at det måske er første, men SLET ikke sidste gang du kommer ud for den slags. hehe. De små pus får nogle knubs op igennem deres opvækst, men heldigvis er de hårdføre! Forstå mig ret, self. skal man passe på, men det sker altså...
Jeg kan godt fortælle dig, at Rose har haft sine ture. Hun er blandt andet faldet ned af vores seng

Den med dørkarmen lavede jeg lige den anden dag. Har også kommet til at tabe min mobil på hende, og åbne en dør (forsigtigt) dog ind i hendes hovede. Man har det lige råddent hver gang, men jeg er bare så BUNDklodset og er rigtig dårlig til afstandsbedømmelse.. Og så slår hun sig også jævnligt af sig selv. I dag kravlede hun fx rundt på trægulvet, og da hun så skylle nyse nøs hun HØJT og dunkede hovedet ned i gulvet. Stakkels barn! Men hey, hun er glad og tilfreds og hovedet fejler intet
Anmeld