Et gok i nøden :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. maj 2012

twinny

rikkeregnbue skriver:

Er sikker på dit lille guld er helt ok

Ida har også fået et gok i nødden ret tit (hun dinglede ret tit hovedet hårdt ind i mit!)

Jaaah puhha og ungen leger bare videre... Mens man selv er ved at tude...  Især hvis de rammer næsen....

TS....

Jeg er sikker på der ikk er sket noget.... Bare hold øje med ham... så længe han er glad, spise og ikk kaster op...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Det sker for alle!! Vh stine

Anmeld

22. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

twinny skriver:

Jaaah puhha og ungen leger bare videre... Mens man selv er ved at tude...  Især hvis de rammer næsen....

TS....

Jeg er sikker på der ikk er sket noget.... Bare hold øje med ham... så længe han er glad, spise og ikk kaster op...

Ja nemlig! Og hvis man så har næsepiercing... Så sker det ret tit at man også får næseblod af det

Anmeld

22. maj 2012

Frøken J.

Anonym skriver:

Åh jeg har det forfærdeligt!!

Jeg stod med min lille dreng på armen, han er 2 mdr..
Og jeg kan ikke engang huske hvad jeg skal, men drejer rundt om mig selv, rammer hans lille hoved lige ind i dørkarmen

Han græder med det samme, og jeg holder ham helt ind til mig, trøster, puster og kysser ham!

Han falder hurtig til ro, og jeg tilbyder ham mad, som han lystigt spiser!

Han smiler og pludre og har kontakt som han plejer..

Men mit hjerte skær!
Tanken om hvis der er sket hans lille hoved noget!

Jeg har det elendigt!!!

Han fik et lille rødt mærke, som er forsvundet igen..

Skal jeg være urolig? jeg er så bange for hvad der kan være sket!!

Min stakkels lille dreng

Det er bare ikke sjovt! Men det sker! Og jeg må nok desværre sige, at det måske er første, men SLET ikke sidste gang du kommer ud for den slags. hehe. De små pus får nogle knubs op igennem deres opvækst, men heldigvis er de hårdføre! Forstå mig ret, self. skal man passe på, men det sker altså...

Jeg kan godt fortælle dig, at Rose har haft sine ture. Hun er blandt andet faldet ned af vores seng Den med dørkarmen lavede jeg lige den anden dag. Har også kommet til at tabe min mobil på hende, og åbne en dør (forsigtigt) dog ind i hendes hovede. Man har det lige råddent hver gang, men jeg er bare så BUNDklodset og er rigtig dårlig til afstandsbedømmelse.. Og så slår hun sig også jævnligt af sig selv. I dag kravlede hun fx rundt på trægulvet, og da hun så skylle nyse nøs hun HØJT og dunkede hovedet ned i gulvet. Stakkels barn! Men hey, hun er glad og tilfreds og hovedet fejler intet

Anmeld

22. maj 2012

Anonym trådstarter

Frøken J. skriver:

Det er bare ikke sjovt! Men det sker! Og jeg må nok desværre sige, at det måske er første, men SLET ikke sidste gang du kommer ud for den slags. hehe. De små pus får nogle knubs op igennem deres opvækst, men heldigvis er de hårdføre! Forstå mig ret, self. skal man passe på, men det sker altså...

Jeg kan godt fortælle dig, at Rose har haft sine ture. Hun er blandt andet faldet ned af vores seng Den med dørkarmen lavede jeg lige den anden dag. Har også kommet til at tabe min mobil på hende, og åbne en dør (forsigtigt) dog ind i hendes hovede. Man har det lige råddent hver gang, men jeg er bare så BUNDklodset og er rigtig dårlig til afstandsbedømmelse.. Og så slår hun sig også jævnligt af sig selv. I dag kravlede hun fx rundt på trægulvet, og da hun så skylle nyse nøs hun HØJT og dunkede hovedet ned i gulvet. Stakkels barn! Men hey, hun er glad og tilfreds og hovedet fejler intet

Tusind tak for dit svar!

ja de kommer jo nok ud for lidt af hvert, fik nok bare så dårlig samvittighed fordi han er så lille

Anmeld

22. maj 2012

Maja_4000

Jeg lavede et lignende indlæg da Caroline trillede ned fra sofaen Jeg tudede mere end hende Hehe

Så længe der er kontakt , han ikke kaster op osv. , skal du ikke være bekymret Det sker vidst for alle tror jeg ..

Nu er Caroline 17 måneder og har konstant blå mærker , hudafskrabninger osv. , så jeg er ved at vænne mig til det nu Hehe

Anmeld

22. maj 2012

Mettefpigen

Åhh kender den følelse.. Nu er Lukas godt nok 8 måneder, men jeg har præsteret at knalde hans hoved ind i en glasdør, slå hans hoved ind i en bildør da han skulle i autostol, min kæreste har også slået hans hoved ind i et dørhåndtag... Det sker, og det blir kun værre når de blir ældre  Lukas sidder også nu og han er væltet mange gange og dunket hovedet lige ned i gulvet.... Sådan er det med babyer, men jaa det gør sku ondt i hjertet når det sker....

Anmeld

22. maj 2012

Anonym trådstarter

Er så glad for at jeg ikke er den eneste der har oplevet dét!

Anmeld

22. maj 2012

Zeus

Jeg har præsteret at knalde min ene fortand ind i panden på Cajsa, ikke én - men to gange! Første gang var hun kun 4-5 mdr mener jeg, og jeg ringede helt ærligt til vagtlægen for at forhøre mig ad, fordi jeg havde lavet et ordentligt indhak Det forsvandt heldigvis i løbet af dagen, men nøj jeg havde dårlig samvittighed!

Anden gang var for nylig, hvor vi tumlede rundt på gulvet, også røg hun lige ind i den igen.. Hun var rolig efter et par minutter, mens min tand gjorde ondt i flere dage efter

Anmeld

22. maj 2012

Savannah

Rolig nu  Hvis han spiser og har god kontakt som han plejer så skal du ikke være bekymret. Som vi altid siger herhjemme; børn har gummiknogler. Kan godt forstå du er ked, men ingen grund til bekymring

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.