Et gok i nøden :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.145 visninger
20 svar
0 synes godt om
22. maj 2012

Anonym trådstarter

Åh jeg har det forfærdeligt!!

Jeg stod med min lille dreng på armen, han er 2 mdr..
Og jeg kan ikke engang huske hvad jeg skal, men drejer rundt om mig selv, rammer hans lille hoved lige ind i dørkarmen

Han græder med det samme, og jeg holder ham helt ind til mig, trøster, puster og kysser ham!

Han falder hurtig til ro, og jeg tilbyder ham mad, som han lystigt spiser!

Han smiler og pludre og har kontakt som han plejer..

Men mit hjerte skær!
Tanken om hvis der er sket hans lille hoved noget!

Jeg har det elendigt!!!

Han fik et lille rødt mærke, som er forsvundet igen..

Skal jeg være urolig? jeg er så bange for hvad der kan være sket!!

Min stakkels lille dreng

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2012

sne190810

Jeg tror bare han er blevet forskrækket over lige at have fået et gonk i nødden

Jeg kan sagtens forstå din samvittighed er lidt sort, men slap bare af. Det kan ske for alle og enhvert og jeg går ikke udfra det var med fuld fart og kraft at han ramte den dørkarm.

Hilsen hende som engang har tabt sin 14 dage gamle baby halvt ud af liften, da den ene liftstrop gled ud af min hånd ......  Så kender godt følelsen

Anmeld

22. maj 2012

Anonym trådstarter

sne190810 skriver:

Jeg tror bare han er blevet forskrækket over lige at have fået et gonk i nødden

Jeg kan sagtens forstå din samvittighed er lidt sort, men slap bare af. Det kan ske for alle og enhvert og jeg går ikke udfra det var med fuld fart og kraft at han ramte den dørkarm.

Hilsen hende som engang har tabt sin 14 dage gamle baby halvt ud af liften, da den ene liftstrop gled ud af min hånd ......  Så kender godt følelsen

Nej det var det slet ikke.. Han fik det lille mærke som ikke er der mere!

Jeg har det bare så ELENDIGT med at han slog sig

Åh der er så ubehageligt!

Anmeld

22. maj 2012

sne190810

Nej det var det slet ikke.. Han fik det lille mærke som ikke er der mere!

Jeg har det bare så ELENDIGT med at han slog sig

Åh der er så ubehageligt!

Det skal du ikke have, dog er det helt forståeligt du er ked,- du er hans mor jo ingen vil have der sker deres små kærligheder noget.

Men jeg er sikker på han allerede har glemt det, og har det dejligt i dine arme.

Anmeld

22. maj 2012

Anonym trådstarter

sne190810 skriver:

Det skal du ikke have, dog er det helt forståeligt du er ked,- du er hans mor jo ingen vil have der sker deres små kærligheder noget.

Men jeg er sikker på han allerede har glemt det, og har det dejligt i dine arme.

Årh tusind tak for dine opmundtrende ord

Tror der var lige der jeg havde brug for at høre!

Nu ligger han bare og kigger på mig, med sine store blå øjne jeg tror slet ikke han slog sig slemt!
Jeg blev nok bare rigtig forskrækket..

Anmeld

22. maj 2012

tarkoflen

Åhh din stakkel! Kan godt forstå, at det gør ondt helt ind i hjertet! Men jeg tror ikke du er den første, det er sket for, og så længe baby vil spise og mærket er gået væk, så er der sikkert ikke sket noget... Kys og kram baby og hyg jer i stedet for at slå dig oveni hovedet over et lille gok i nøden.

Det kan ske for selv den bedste vær lidt ekstra opmærksom på, om der er forandringer i hans adfærd med at spise eller han bliver dårlig, men mon dog.

Kæmpe

Anmeld

22. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Er sikker på dit lille guld er helt ok

Ida har også fået et gok i nødden ret tit (hun dinglede ret tit hovedet hårdt ind i mit!)

Anmeld

22. maj 2012

Holbæktrunten

Anonym skriver:

Åh jeg har det forfærdeligt!!

Jeg stod med min lille dreng på armen, han er 2 mdr..
Og jeg kan ikke engang huske hvad jeg skal, men drejer rundt om mig selv, rammer hans lille hoved lige ind i dørkarmen

Han græder med det samme, og jeg holder ham helt ind til mig, trøster, puster og kysser ham!

Han falder hurtig til ro, og jeg tilbyder ham mad, som han lystigt spiser!

Han smiler og pludre og har kontakt som han plejer..

Men mit hjerte skær!
Tanken om hvis der er sket hans lille hoved noget!

Jeg har det elendigt!!!

Han fik et lille rødt mærke, som er forsvundet igen..

Skal jeg være urolig? jeg er så bange for hvad der kan være sket!!

Min stakkels lille dreng

Den har jeg også lavet - og der skal heldigvis rigtig meget til før de tager skade, da deres kranie/knogler er så bløde...

Hilsen hende der VIRKELIG fik det skidt, da hun klippede sin få dage gamle baby i fingeren med neglesaksen... (havde karpaltunnelsyndrom, så det var helt umuligt at nulre neglene af) - han sov dog bare videre 

Anmeld

22. maj 2012

Masig

Jeg er blevet kastet op i bjælkerne i loftet som lille og trillet hele vejen ned ad en indkørsel i sneen, fordi den ene strop i liften gled ud af min fars hånd.... Jeg har ikke taget skade...

Bare lige for at fortælle at du ikke er den eneste der har lavet den slags småskader.... Så længe dit barn opfører sig normalt tror jeg ikke der er noget at være nervøs for...

Anmeld

22. maj 2012

Anonym trådstarter

Tusind tak for alle jeres søde og opmundtrende ord!

Jeg har gået med ham i mine arme det meste af dagen

Og der har ingen ændring været, han er nøjagtig som han plejer!

tusind tak piger!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.