Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
AalborgPigen skriver: Ja for pokker Jeg burde også gå over i Netto... MEeeennnn jeg er doven
Ja for pokker
Jeg burde også gå over i Netto... MEeeennnn jeg er doven
Jeg skulle egentlig ned i kælderen og finde det drengetøj frem en veninde kommer for at hente i dag.
Men Ida sover Så det kan jeg ikkeeeeee!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
rikkeregnbue skriver: Jeg skulle egentlig ned i kælderen og finde det drengetøj frem en veninde kommer for at hente i dag. Men Ida sover Så det kan jeg ikkeeeeee!
HAhahahha
Jamen det er jo utroligt hvor doven man kan være ..
Jeg er nemlig ikke hjemme i aften, jeg skal ud og spise med alle afdelingsledere og nye elever. Det sted hvor jeg skal i lære.
Så har lovet kæresten at jeg laver frikadeller, kartoffelmos og whiskey sovs . Og jeg er doven ,, jeg kan ikke sige det nok gange. DOVEN !
AalborgPigen skriver: HAhahahha Jamen det er jo utroligt hvor doven man kan være .. Jeg er nemlig ikke hjemme i aften, jeg skal ud og spise med alle afdelingsledere og nye elever. Det sted hvor jeg skal i lære. Så har lovet kæresten at jeg laver frikadeller, kartoffelmos og whiskey sovs . Og jeg er doven ,, jeg kan ikke sige det nok gange. DOVEN !
Hahaha! Ku godt ha frikadeller!
rikkeregnbue skriver: Hahaha! Ku godt ha frikadeller!
Jeg fik lettet numsen, og nu hviler farsen lidt .. Så hvis du skynder dig kan du nå det
AalborgPigen skriver: Jeg fik lettet numsen, og nu hviler farsen lidt .. Så hvis du skynder dig kan du nå det
Det når jeg aaaaaaaaldrig... Er doven i dag jo
rikkeregnbue skriver: Det når jeg aaaaaaaaldrig... Er doven i dag jo
Hahahah .. Nej har du nok ret i
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128