Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Og bettepigen vejer nu 7,1 kilo og er 64 cm lang
Hvor blev min baby på 3770 g og 50 cm af???
SP er fuldt ud tilfreds med både Ida og mig! Og hun har nu gevet fuldt grønt lys for både grød, mos og kartoffler!
I får intet billede denne gang, desværre Men der kommer nok et en dag af min lille sommertrold
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tillykke med din lille Ida, tiden flyver så det er med at nyde hver dag hun lyder jo til at hun stortrives så det er bare dejligt :-)
Monica
Monica P skriver: Tillykke med din lille Ida, tiden flyver så det er med at nyde hver dag hun lyder jo til at hun stortrives så det er bare dejligt :-) Monica
Ja, hun er vidst godt tilpas... På trods af de spiseproblemer jeg har haft med hende
rikkeregnbue skriver: Og bettepigen vejer nu 7,1 kilo og er 64 cm lang Hvor blev min baby på 3770 g og 50 cm af??? SP er fuldt ud tilfreds med både Ida og mig! Og hun har nu gevet fuldt grønt lys for både grød, mos og kartoffler! I får intet billede denne gang, desværre Men der kommer nok et en dag af min lille sommertrold
uhh tillykke det er så vildt som vores små vokser
lækkert at hun er klar til mos og grød
Nille-pigen skriver: uhh tillykke det er så vildt som vores små vokser lækkert at hun er klar til mos og grød
Ja, det er rigtig dejligt.. Specielt når hun ikke rigtig gider flasken Hun har dog spist grød længe.
BILLEDER BILLEDER BILLEDER BILLEDER BILLEDER BILLEDER
(eller bare et billede )
AalborgPigen skriver: BILLEDER BILLEDER BILLEDER BILLEDER BILLEDER BILLEDER (eller bare et billede )
Haha! KIG FACE! - Der er masser af billeder af Ida
De fleste nye ligger på telefonen, så de kommer nok i løbet af ugen eller den næste
rikkeregnbue skriver: Haha! KIG FACE! - Der er masser af billeder af Ida De fleste nye ligger på telefonen, så de kommer nok i løbet af ugen eller den næste
Det gør jeg så .. Nu når du er så doven
Det vil jeg glæde mig til at se .. hihi..
AalborgPigen skriver: Det gør jeg så .. Nu når du er så doven Det vil jeg glæde mig til at se .. hihi..
Haha! Dovenskab længe leve
rikkeregnbue skriver: Haha! Dovenskab længe leve
Ja for pokker
Jeg burde også gå over i Netto... MEeeennnn jeg er doven
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128