Anonym skriver:
jeg har tit underet mig over dette! og det er ikke for at pege fingre af nogle! for jeg er ikke en hak bedre selv!
Jeg er selvfølgelig godt klar, over at når man er overvældet og lige blevet gravid - tager en masse fine billeder af mavsen, så man kan vende tilbage - og se på dengang ovs,og se hvor stor jeg er nu!
men at man direkte tror - i uge 5+ op opefter, synes man aner en lille bule? jeg tænker, at livmoderen stadig er så lille at det ikke engang er den? og der er jo ikke noget barn overhovedet - men en celledeling som er mikro bitte! og nogle føler sig så overbevist om at de allerede mærker liv?!! liv????? mon ikke man forveksler det med ændringer inde i kroppen - og mavens ændring i forhold til str. Kan være luft - stop fyldt med hormoner?! måske en lille undskyldning om - at man måske er lidt 'rund' men nu det babyen?! jeg har set billeder af store maver inden 12. uge, men ærligt, nægter jeg at tro det barn eller livmoder - medmindre tilfældet kan være andre årsager, skal ikke sidde og spille ekspert.. Men jeg UNDREDE mig bare over de tidlige billeder folk smækker ind - og direkte mener maven er vokset og liv er der masser af! jeg gad så bare godt vide hvordan en celledeling/hjerte kan gi liv - når der ik engang er dannet en baby!
jeg håber tonen er ordenlig.. folk har ret til hver deres meinger - jeg gider bare ikke stemples så er ano, har set hvad dette kan fører til

Jeg er delvist enig (især i det med at mærke liv) dog var jeg selv én af dem hvis mave bulede godt og grundigt allerede i uge 12 - havde en meget stor livmoder...
Anmeld