hvorfor gør man det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. maj 2012

Kay

jeg er en af dem der startede med at tage billeder i 6+ og det var mest for at følge fra starten... jeg voksede utrolig hurtigt... og er ikke i tvivl om at det var luft... men stadig sjovt at se...

vi har lavet en bog til lille-pigen... eller er igang med den... hvor der er billeder af os, og af maven, testene og scannings billeder... og så tekst om hvad der sker med min krop og hvad der sker i familien og så videre... og vi har tænkt os at skrive videre i den i hendes fæørste leve år...

vi har mest gjort det fordi det er hyggeligt og ikke fordi vi tror at baby allerede i uge 9 ligger oppe og fylder i maven selvom den allerede der var stor i forhold til hvor langt jeg var

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2012

lio

Anonym skriver:

det er nemlig lige ordet.. tror virkelig ens tanker kan komme rigtig langt med en. Alt hvad man mærker mens man er gravid - for en til at føle sig helt OVERBEVIST om at det var sku da 'liv' selvom man måske med fornuft godt vidste - at det ik helt hænger sådan sammen.

det er jo en skøn oplevelse - og der sker mange ændinger! jeg er ik en HAK bedre selv.

Første gang jeg mærkede liv var jeg meget i tvivl men blev bekræftet at det var liv da jeg mærkede anden gang. dog først 17+  

Men jeg er god til ikke at psyke mig selv  

(tog også kun 1 test - hvilken nogen har fundet underligt og spurgt om jeg så var sikker på jeg nu var gravid)

Anmeld

22. maj 2012

Anonym trådstarter

tak fordi du gad dele med os andre

- ja det er virkelig forskelligt, og jeg blir enda selv 'klogere' på situationen når vi flere kan byde ind med sit.

Anmeld

22. maj 2012

Anonym trådstarter

Laijona Äiti skriver:

Første gang jeg mærkede liv var jeg meget i tvivl men blev bekræftet at det var liv da jeg mærkede anden gang. dog først 17+  

Men jeg er god til ikke at psyke mig selv  

(tog også kun 1 test - hvilken nogen har fundet underligt og spurgt om jeg så var sikker på jeg nu var gravid)

hahahahahaha præcis ! men jeg blir da klogere på det hele nu

Anmeld

22. maj 2012

lio

Anonym skriver:

hahahahahaha præcis ! men jeg blir da klogere på det hele nu

Anmeld

22. maj 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

jeg har tit underet mig over dette! og det er ikke for at pege fingre af nogle! for jeg er ikke en hak bedre selv!

Jeg er selvfølgelig godt klar, over at når man er overvældet og lige blevet gravid - tager en masse fine billeder af mavsen, så man kan vende tilbage - og se på dengang ovs,og se hvor stor jeg er nu!

men at man direkte tror - i uge 5+ op opefter, synes man aner en lille bule? jeg tænker, at livmoderen stadig er så lille at det ikke engang er den? og der er jo ikke noget barn overhovedet - men en celledeling som er mikro bitte! og nogle føler sig så overbevist om at de allerede mærker liv?!! liv????? mon ikke man forveksler det med ændringer inde i kroppen - og mavens ændring i forhold til str. Kan være luft - stop fyldt med hormoner?! måske en lille undskyldning om - at man måske er lidt 'rund' men nu det babyen?! jeg har set billeder af store maver inden 12. uge, men ærligt, nægter jeg at tro det barn eller livmoder - medmindre tilfældet kan være andre årsager, skal ikke sidde og spille ekspert.. Men jeg UNDREDE mig bare over de tidlige billeder folk smækker ind - og direkte mener maven er vokset og liv er der masser af! jeg gad så bare godt vide hvordan en celledeling/hjerte kan gi liv - når der ik engang er dannet en baby!

jeg håber tonen er ordenlig.. folk har ret til hver deres meinger - jeg gider bare ikke stemples så er ano, har set hvad dette kan fører til

jeg vil give dig ret i det du siger..

jeg er 19+4 og kun mærket liv i en 3-5 dage..

jeg er først nu begyndt at vokse bare en lille smugle og er første gangs fødende så det er vidst helt normalt..

men min egen søster ku se hendes mave voksende og baby voksede inden du var 10 uger henne og næsten os mærke liv.. hvilke jeg ikke tror på..

Anmeld

22. maj 2012

Muffin_girl

Laijona Äiti skriver:

Maven vokser jo, på mig allerede i 5+ var jeg vokset 3 cm og kunne ikke lukke mine bukser (trods jeg tabte mig) - nej det er ikke fosteret der vokser men man bliver vel oppustet fordi der sker en masse ting i maven.

Jeg selv har taget billeder af maven fra den dag jeg testede positivt til nu og det er fordi jeg synes det er sjovt at følge - har dog ikke lagt dem herind da det er til privat brug.

Sådan ville jeg også gøre Til privat brug.. Det er en god ide ..  

Anmeld

22. maj 2012

Muffin_girl

Kay skriver:

jeg er en af dem der startede med at tage billeder i 6+ og det var mest for at følge fra starten... jeg voksede utrolig hurtigt... og er ikke i tvivl om at det var luft... men stadig sjovt at se...

vi har lavet en bog til lille-pigen... eller er igang med den... hvor der er billeder af os, og af maven, testene og scannings billeder... og så tekst om hvad der sker med min krop og hvad der sker i familien og så videre... og vi har tænkt os at skrive videre i den i hendes fæørste leve år...

vi har mest gjort det fordi det er hyggeligt og ikke fordi vi tror at baby allerede i uge 9 ligger oppe og fylder i maven selvom den allerede der var stor i forhold til hvor langt jeg var

Anmeld

22. maj 2012

lio

AalborgPigen skriver:

Sådan ville jeg også gøre Til privat brug.. Det er en god ide ..  

Anmeld

22. maj 2012

KakaoDrik

De kvinder der kan ane en bule i uge 5 er vidst dem der er stoppet med at trække maven ind 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.