Stuenavne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. maj 2012

Kay

Lykke86 skriver:

Næ, men da alligevel ret oplagt

jeps.. og så har vi 1 udflytterbørnehave gruppe... som hedder udflytteren.... vi er meget til oplagte navne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2012

Loa

Min datter er trold,det det passer sgu meget godt på hende  

Anmeld

22. maj 2012

Lusi

Kay skriver:

jeps.. og så har vi 1 udflytterbørnehave gruppe... som hedder udflytteren.... vi er meget til oplagte navne

Hehe

Anmeld

22. maj 2012

M&M's Mor

I vores hedder vuggestuen spirerne...børnehavestuerne hedder knopperne og frøerne...

Anmeld

22. maj 2012

lassemor07

Lykke86 skriver:

Jeg var selv en grønært, da jeg gik i børnehave og den anden stue hed også radiserne. Den 3. Stue hed så solstrålerne

det var lidt sjovt
Men det er jo også begrænset hvor opfindsomme de kan være
De har heddet det siden jeg gik i børnehave for jeg har gået i sammen børnehave som Lasse

Anmeld

22. maj 2012

Lusi

Loa skriver:

Min datter er trold,det det passer sgu meget godt på hende  

Sådan har jeg det også.. Min søn ligner lidt en lille trold og min datter ER bare en rumpenisse

Anmeld

22. maj 2012

Tennamor

Lykke86 skriver:

Jeg var selv en grønært, da jeg gik i børnehave og den anden stue hed også radiserne. Den 3. Stue hed så solstrålerne

Jep.. Og jeg gik på solstrålerne 

Min datters børnehus hedder Jægerhytten. Vuggestuegruppen hedder haletudserne og børnehavegrupperne hedder de grønne frøer og orange frøer.

Anmeld

22. maj 2012

nathja

hos os hedder børnehaven børnegården, stuerne hedder vs vuggeriet, bh troldestuen, margrethestuen og krummestuen. min datter er en krumme.

Anmeld

22. maj 2012

Lusi

Tennamor skriver:

Jep.. Og jeg gik på solstrålerne 

Min datters børnehus hedder Jægerhytten. Vuggestuegruppen hedder haletudserne og børnehavegrupperne hedder de grønne frøer og orange frøer.

Ja jeg var også ved at skrive det, men kom fra det igen, da sirius lige vågnede i et stort skrig han er hjemme da han er syg..

Anmeld

22. maj 2012

Lusi

nathja skriver:

hos os hedder børnehaven børnegården, stuerne hedder vs vuggeriet, bh troldestuen, margrethestuen og krummestuen. min datter er en krumme.

Magrethestuen.. Dén har jeg så godt nok ik lige hørt før..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.