Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lykke86 skriver: Hvad hedder den vugge/ børnehavestue jeres børn går på? Min søn er en trold og min datter er en rumpenisse Udover det, er der Smølferne, hobitterne og alferne.. Børnehaven hedder Småfolket, så er et helt tema de kører
Hvad hedder den vugge/ børnehavestue jeres børn går på? Min søn er en trold og min datter er en rumpenisse Udover det, er der Smølferne, hobitterne og alferne.. Børnehaven hedder Småfolket, så er et helt tema de kører
wamse skriver: Min datter går i børnehaven Hoppeloppen, hvor stuerne hedder noget så opfindsomt som: rød, gul, grøn, lilla og blå stue
Min datter går i børnehaven Hoppeloppen, hvor stuerne hedder noget så opfindsomt som: rød, gul, grøn, lilla og blå stue
det børnehus jeg arbejder i, er et nedlagt hospital... og da det blev lavet om til den gang vuggestue hed det stue 1, stue 2 og så videre... men det er blevet til 1'eren og 2'eren osv...
ikke så fantasifuldt end da
lassemor07 skriver: Selve børnehaven hedder kernehusetSå hedder de ellers grønærterne(vuggestuen) Radiserne(De små børnehave børn) og der inde Lasse går hedder gulerødderne(for de store børnehave børn)
Selve børnehaven hedder kernehusetSå hedder de ellers grønærterne(vuggestuen) Radiserne(De små børnehave børn) og der inde Lasse går hedder gulerødderne(for de store børnehave børn)
Nettemor skriver: Nu går vores ikke i børnehave endnu. Men der hvor jeg gik i SFO da jeg var barn. Der var logoet et træ. Og derfor var børnehave børnene rødderne og SFO børnene var knopperne
Nu går vores ikke i børnehave endnu. Men der hvor jeg gik i SFO da jeg var barn. Der var logoet et træ. Og derfor var børnehave børnene rødderne og SFO børnene var knopperne
Kay skriver: det børnehus jeg arbejder i, er et nedlagt hospital... og da det blev lavet om til den gang vuggestue hed det stue 1, stue 2 og så videre... men det er blevet til 1'eren og 2'eren osv... ikke så fantasifuldt end da
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128