Stuenavne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.166 visninger
22 svar
0 synes godt om
22. maj 2012

Lusi

Hvad hedder den vugge/ børnehavestue jeres børn går på?

Min søn er en trold og min datter er en rumpenisse
Udover det, er der Smølferne, hobitterne og alferne..
Børnehaven hedder Småfolket, så er et helt tema de kører

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2012

Nemesis

Troldehøjen gik han i, og på troldestuerne..så var der bistuen og brumbasserne (vs gruppe) så ikke et helt tema.

:-) Sisse

Anmeld

22. maj 2012

wamse

Min datter går i børnehaven Hoppeloppen, hvor stuerne hedder noget så opfindsomt som: rød, gul, grøn, lilla og blå stue

Anmeld

22. maj 2012

lassemor07

Lykke86 skriver:

Hvad hedder den vugge/ børnehavestue jeres børn går på?

Min søn er en trold og min datter er en rumpenisse
Udover det, er der Smølferne, hobitterne og alferne..
Børnehaven hedder Småfolket, så er et helt tema de kører

Selve børnehaven hedder kernehuset
Så hedder de ellers grønærterne(vuggestuen) Radiserne(De små børnehave børn) og der inde Lasse går hedder gulerødderne(for de store børnehave børn)

Anmeld

22. maj 2012

Lusi

wamse skriver:

Min datter går i børnehaven Hoppeloppen, hvor stuerne hedder noget så opfindsomt som: rød, gul, grøn, lilla og blå stue

Haha.. Ja yderst opfindsomt

Anmeld

22. maj 2012

Nettemor

Nu går vores ikke i børnehave endnu. Men der hvor jeg gik i SFO da jeg var barn. Der var logoet et træ. Og derfor var børnehave børnene rødderne og SFO børnene var knopperne

Anmeld

22. maj 2012

Kay

det børnehus jeg arbejder i, er et nedlagt hospital... og da det blev lavet om til den gang vuggestue hed det stue 1, stue 2  og så videre... men det er blevet til 1'eren og 2'eren osv...

ikke så fantasifuldt end da

Anmeld

22. maj 2012

Lusi

lassemor07 skriver:

Selve børnehaven hedder kernehuset
Så hedder de ellers grønærterne(vuggestuen) Radiserne(De små børnehave børn) og der inde Lasse går hedder gulerødderne(for de store børnehave børn)

Jeg var selv en grønært, da jeg gik i børnehave og den anden stue hed også radiserne. Den 3. Stue hed så solstrålerne

Anmeld

22. maj 2012

Lusi

Nettemor skriver:

Nu går vores ikke i børnehave endnu. Men der hvor jeg gik i SFO da jeg var barn. Der var logoet et træ. Og derfor var børnehave børnene rødderne og SFO børnene var knopperne

Den er da også meget sjov

Anmeld

22. maj 2012

Lusi

Kay skriver:

det børnehus jeg arbejder i, er et nedlagt hospital... og da det blev lavet om til den gang vuggestue hed det stue 1, stue 2  og så videre... men det er blevet til 1'eren og 2'eren osv...

ikke så fantasifuldt end da

Næ, men da alligevel ret oplagt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.