Fra slimprop gik til fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. maj 2012

MyBigWish

Francisca skriver:

hehe. jeg håber der snart sker noget hvertfald.

glæder mig til at se min lille prinsesse

Kan jeg godt forstå.. Det er helt igennem fantastisk ! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2012

Francisca

MyBigWish skriver:

Kan jeg godt forstå.. Det er helt igennem fantastisk ! 

hehe. ja det er det største tror jeg gerne

Anmeld

21. maj 2012

Mine3hjertebørn

Francisca skriver:

14dage så det os liiiiiiige om hjørnet

man har allerede gået flere måneder så vi må klare os gennem den sidste del nu selvom man er utålmodig nu heeh

Jah det er heldigvis en overkuelig "fremtid" nu.

Med 2 unger i forvejn og en krop der bare INTET kan holde til, er det alligevel bare laaaannnggg tid. He he

Jo mere man nærmer sig jo hurtigere vil man nok også bare have det overstået. He he 

Anmeld

21. maj 2012

chael

Francisca skriver:

jm sir da selv at det er et tegn.

står på flere hospitalhjemmesider og lavet videoer om det.

Jamen bla det program på dr 1, står den ledede JM frs Hvidovre eller Herlev, kam sgu ikke huske det, og siger at KUN ser vandafgang og veer som tegn på fødsel.

Den slimprop har mange myter med sig.

Og jeg har ikke læst på offentlige hospitals hjemmesider, at slimproppen er indikation på snarlig fødsel.

Den er jo lige om hjørnet uanset hvad.

Min gik over 5 dage. Og jeg fødte 6 dage før tid.

Da jeg blev sat i gang 2. Gang, var det ikke noget. Fødte 38+1.

3. Gang var der lidt 7 dage over tid sammen med tegnblødning. Men aldrig en egentlig "prop"

Anmeld

21. maj 2012

Francisca

Mine3hjertebørn skriver:

Jah det er heldigvis en overkuelig "fremtid" nu.

Med 2 unger i forvejn og en krop der bare INTET kan holde til, er det alligevel bare laaaannnggg tid. He he

Jo mere man nærmer sig jo hurtigere vil man nok også bare have det overstået. He he 

ja man blir jo mære træt og besværet til sidst, så kan godt forestille mig hvordan det er med 2 børn os.

hehe men ja tiden må gerne flyve afsted nu

Anmeld

21. maj 2012

MortilElias2010

Min slimprop gik kun een gang i graviditeten den 11 januar 2010 kl. 4.45 mandag morgen, dagen efter termin. Ved 10tiden begyndte "veerne" som viste sig at være underlivsbetændelse tirsdag nat hvor de ikke var til at holde ud længere hvor vi tog på fg for at blive checket. De fortsatte og blev stærkere og stærkere og hyppigere og hyppigere - fødte onsdag 12.32 

Anmeld

21. maj 2012

Fenja09

Ma-lu skriver:

Undskyld hvis jeg lige må spørge , men over nogle dage.. Dvs ikke en stor klump på en gang eller??! 

Det fordi jeg selv oplever at der kommer (undskyld ) noget slim når jeg tørre mig nogen gange de sidste par dage.. Har termin på lørdag .!!

Ja over nogle dage dvs at når jeg havde været ude at tisse kunne jeg se noget slim i toiletvandet, der kunne godt være lidt blod i det. Det varede nogle dage, måske en uge - kan ikke helt huske det, min datter er snart 9 måneder

Anmeld

21. maj 2012

Ma-lu

Fenja09 skriver:

Ja over nogle dage dvs at når jeg havde været ude at tisse kunne jeg se noget slim i toiletvandet, der kunne godt være lidt blod i det. Det varede nogle dage, måske en uge - kan ikke helt huske det, min datter er snart 9 måneder

Tak, så kan det være det.. 

Jeg har på intet tidspunkt oplevet øget udflåd , blod eller noget.. Kun det der slim halløj 

Anmeld

21. maj 2012

Fenja09

Ma-lu skriver:

Tak, så kan det være det.. 

Jeg har på intet tidspunkt oplevet øget udflåd , blod eller noget.. Kun det der slim halløj 

Det er sandsynligvis din slimprop der løsner sig

Pøj pøj med den forestående fødsel!

/Fenja

Anmeld

21. maj 2012

Frk Mig

Francisca skriver:

Hvor længe gik der fra jeres slimprop gik til i var i fødsel?

Har hørt så meget forskelligt og læst meget om den berømte slimprop, så ville hører lidt fra nogle med erfaring

Min slimprop gik lørdag d 1/8-09 kl 7.07 og Noah er født 18.25 samme dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.