Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvor længe gik der fra jeres slimprop gik til i var i fødsel?
Har hørt så meget forskelligt og læst meget om den berømte slimprop, så ville hører lidt fra nogle med erfaring
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Min slimprop gik over nogle dage og der gik et par uger eller 3 før jeg fødte. Fødte 1 dag over termin.
/Fenja
Francisca skriver: Hvor længe gik der fra jeres slimprop gik til i var i fødsel? Har hørt så meget forskelligt og læst meget om den berømte slimprop, så ville hører lidt fra nogle med erfaring
Fenja09 skriver: Min slimprop gik over nogle dage og der gik et par uger eller 3 før jeg fødte. Fødte 1 dag over termin. /Fenja
okay så der kan gå noget tid
er selv 36+3 idag, men min livmoderhals er allerede helt forkortet, ved jeg. så er lidt spændt på om der måske sker noget snart nu når den er væk hehe
lassemor07 skriver: Min slimprop gik om formiddagen og mine veer startede kl 00 samme dag og han er født 0359 samme nat
Min slimprop gik om formiddagen og mine veer startede kl 00 samme dag og han er født 0359 samme nat
det var hurtigt efter. '
Uha kunne være spændene hvis det samme skete her hehe
Undskyld hvis jeg lige må spørge , men over nogle dage.. Dvs ikke en stor klump på en gang eller??!
Det fordi jeg selv oplever at der kommer (undskyld ) noget slim når jeg tørre mig nogen gange de sidste par dage.. Har termin på lørdag .!!
Ma-lu skriver: Undskyld hvis jeg lige må spørge , men over nogle dage.. Dvs ikke en stor klump på en gang eller??! Det fordi jeg selv oplever at der kommer (undskyld ) noget slim når jeg tørre mig nogen gange de sidste par dage.. Har termin på lørdag .!!
den kan gå over flere dage hvor det netop er meget øget udflåd agtig.
min gik på 1 gang idag, var ikke i tvivl
pemiro skriver: Jeg har fået at vide den kan gå flere gange i graviditeten og gendanne sig selv?Hvordan ved man det er proppen og ikke bare udflåd? Blir helt nysgerrig nu ( har selv 16 dage til termin)Og hvordan ved man at livmoderhalsen er væk?
Jeg har fået at vide den kan gå flere gange i graviditeten og gendanne sig selv?Hvordan ved man det er proppen og ikke bare udflåd? Blir helt nysgerrig nu ( har selv 16 dage til termin)Og hvordan ved man at livmoderhalsen er væk?
hvis den forsvinder tidligere i graviditeten så ja.
men hvis den går tæt på termin er det et ''tegn'' på at fødslen nærmer sig. nogle føder kort tid efter andre efter flere uger.
hvis du skriver slimprop på google kan du se inde på herlev hospitals hjemmeside hvordan de beskriver den
Når du ser slimproppen eller stykker af den, er du ikke i tvivl.
Det er en meget sej slim klat, nogle gange med lidt blod. ;-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128