Hvilken slags taske havde i med?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. maj 2012

AnnaK89

ønskebarn74 skriver:

http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/80215916/

Den er da meget fin

Men tror det skal være en skuldertaske, som jeg kan bruge bagefter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2012

ønskebørn74

AnnaKJ skriver:

Den er da meget fin

Men tror det skal være en skuldertaske, som jeg kan bruge bagefter

http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/80215884/

Anmeld

21. maj 2012

Koen.

Jeg havde en sportstaske med, havde pakket lidt af hvert til Lillebror og jeg i tilfælde vi skulle blive hvilket var godt da jeg havde vandafgang i mere end 24 timer og derfor skulle blive minimum 2 døgn til obs

Anmeld

21. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Regner med at pakke en sportstaske, med lidt tøj til mig selv og til babyen. Store bind, lidt ammeindlæg, lidt snaks og blade. Vh stine

Anmeld

21. maj 2012

MLT

Jeg nåede ikke at pakke en taske, så vi fik en kammerat til at komme op med en foldekasse med det tøj som jeg havde lagt sammen tidligere på dagen 

Anmeld

21. maj 2012

Ma-lu

AnnaKJ skriver:

Jeg har nu mindre end 6 uger til termin (34+3) og vil snart have pakket tasken til sygehuset. Skal op på barselsgangen selvom jeg er 2. gangsfødende. 

Og nu kom jeg til, at se at jeg faktisk ingen taske har  Altså jo, har da min taske jeg altid har med mig, men den er jo for lille og så har vi Lærke's pusletaske og hendes andre små tasker, men dem skal hun jo selv bruge, da hun skal på overnatning når jeg går i fødsel. 

Og jeg nægter simpelthen at komme som posedamen op på fødegangen - vil gerne have en taske hvor jeg kan have styr på tingene 

Hvilken slags taske skal jeg have fat i? Vil gerne den er lidt smart i det, så jeg evt. kan bruge den igen Hvad brugte i? 

Og hvad tog i med på barselsgangen? Sidst havde jeg alt for meget med, og det gider jeg ikke denne gang

Dunlop taske

Min er pakket , super smart taske.. Har lige set dem på tilbud i fætex og Bilka 300 kr, normal pris 600 kr

Det 'sportsagtig' lædertaske fås i forskellige farver.!! 

Super glad for min ( sort )

Anmeld

21. maj 2012

Isabella_mor

jeg pakkede t'jet til bettemanden i hans pusletaske.. og til mig selv pakkede kæresten det og jeg kan ikke engang huske om jeg havde tøj i en taske til mig selv.!!! men han havde til sig selv i sin rygsæk...!! og s havde vi sikkert også en pose med... jeg var bedøvende ligeglad med hvad der bar mine ting, bare det kom med... 

Anmeld

22. maj 2012

banana3

Ma-lu skriver:

Dunlop taske

Min er pakket , super smart taske.. Har lige set dem på tilbud i fætex og Bilka 300 kr, normal pris 600 kr

Det 'sportsagtig' lædertaske fås i forskellige farver.!! 

Super glad for min ( sort )

Jeg tænkte præcis det samme fantastisk taske

Anmeld

22. maj 2012

Ciss

Jeg har nu mindre end 6 uger til termin (34+3) og vil snart have pakket tasken til sygehuset. Skal op på barselsgangen selvom jeg er 2. gangsfødende. 

Og nu kom jeg til, at se at jeg faktisk ingen taske har  Altså jo, har da min taske jeg altid har med mig, men den er jo for lille og så har vi Lærke's pusletaske og hendes andre små tasker, men dem skal hun jo selv bruge, da hun skal på overnatning når jeg går i fødsel. 

Og jeg nægter simpelthen at komme som posedamen op på fødegangen - vil gerne have en taske hvor jeg kan have styr på tingene 

Hvilken slags taske skal jeg have fat i? Vil gerne den er lidt smart i det, så jeg evt. kan bruge den igen Hvad brugte i? 

Og hvad tog i med på barselsgangen? Sidst havde jeg alt for meget med, og det gider jeg ikke denne gang

Jeg brugte en lille rygsæk/tursæk anden gang. Der var jo lige et skift i, lidt babytøj og lidt toiletting og en bog og så ikke så meget mere, så det, syntes jeg, var passende.

Første gang brugte jeg en mindre sportstaske, men jeg syntes egentlig, at den var lidt for stor, og så var det lidt besværligt, da vi skulle hjem, at både autostolen og tasken måtte bæres i hånden. Det var lidt nemmere bare lige at have rygsækken over skulderen. Så var hænderne fri til baby mm.

Anmeld

22. maj 2012

Plysbjørnen

AnnaKJ skriver:

Mener jeg havde en kuffert... Men ellers en god rummelig sportstaske kan også gøre det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.