Hvilken slags taske havde i med?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.565 visninger
24 svar
0 synes godt om
21. maj 2012

AnnaK89

Jeg har nu mindre end 6 uger til termin (34+3) og vil snart have pakket tasken til sygehuset. Skal op på barselsgangen selvom jeg er 2. gangsfødende. 

Og nu kom jeg til, at se at jeg faktisk ingen taske har  Altså jo, har da min taske jeg altid har med mig, men den er jo for lille og så har vi Lærke's pusletaske og hendes andre små tasker, men dem skal hun jo selv bruge, da hun skal på overnatning når jeg går i fødsel. 

Og jeg nægter simpelthen at komme som posedamen op på fødegangen - vil gerne have en taske hvor jeg kan have styr på tingene 

Hvilken slags taske skal jeg have fat i? Vil gerne den er lidt smart i det, så jeg evt. kan bruge den igen Hvad brugte i? 

Og hvad tog i med på barselsgangen? Sidst havde jeg alt for meget med, og det gider jeg ikke denne gang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2012

pemiro

AnnaKJ skriver:

Jeg har nu mindre end 6 uger til termin (34+3) og vil snart have pakket tasken til sygehuset. Skal op på barselsgangen selvom jeg er 2. gangsfødende. 

Og nu kom jeg til, at se at jeg faktisk ingen taske har  Altså jo, har da min taske jeg altid har med mig, men den er jo for lille og så har vi Lærke's pusletaske og hendes andre små tasker, men dem skal hun jo selv bruge, da hun skal på overnatning når jeg går i fødsel. 

Og jeg nægter simpelthen at komme som posedamen op på fødegangen - vil gerne have en taske hvor jeg kan have styr på tingene 

Hvilken slags taske skal jeg have fat i? Vil gerne den er lidt smart i det, så jeg evt. kan bruge den igen Hvad brugte i? 

Og hvad tog i med på barselsgangen? Sidst havde jeg alt for meget med, og det gider jeg ikke denne gang

Følger lige med... Har selv 16 dage til termin og har ikke pakket endnu (kun fundet det sæt tøj lillemanden skal ha på hjem )

Aner ikke hvad jeg skal pakke hehe

Anmeld

21. maj 2012

ønskebørn74

AnnaKJ skriver:

har du set den billige lille fine trolley kuffert de har i IKEA??

så skal i heller ikke slæbe..

Anmeld

21. maj 2012

AnnaK89

ønskebarn74 skriver:

har du set den billige lille fine trolley kuffert de har i IKEA??

så skal i heller ikke slæbe..

Nej

Har de den på hjemmesiden?

Anmeld

21. maj 2012

AnnaK89

pemiro skriver:

Følger lige med... Har selv 16 dage til termin og har ikke pakket endnu (kun fundet det sæt tøj lillemanden skal ha på hjem )

Aner ikke hvad jeg skal pakke hehe

Helt i orden

Anmeld

21. maj 2012

vitapigen

Jeg havde pusletaske til den lille og sportstaske til mig selv. Havde vidst også en pose med ved siden af

Anmeld

21. maj 2012

Mutti2B

Jeg regner med at det bliver min store sportstaske/trolley. Hvis alt mit lort (som jo er livsnødvendigt ) ellers kan være deri

Anmeld

21. maj 2012

AnnaK89

vitapigen skriver:

Jeg havde pusletaske til den lille og sportstaske til mig selv. Havde vidst også en pose med ved siden af

Åhhh ja - jeg har da ikke engang fået fat i en pusletaske til baby  Det skal jeg vist have

Anmeld

21. maj 2012

AnnaK89

Mutti2B skriver:

Jeg regner med at det bliver min store sportstaske/trolley. Hvis alt mit lort (som jo er livsnødvendigt ) ellers kan være deri

Synes også sidste gang, at alt det jeg havde med var såååå nødvendigt, men brugte knap halvdelen  

Så satser på en mindre taske denne gang

Anmeld

21. maj 2012

ønskebørn74

AnnaKJ skriver:

Nej

Har de den på hjemmesiden?

http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/80215916/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.