De mange sysler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2012

Maja_4000

FjolleTrold skriver:

Glemte lige at citere...

Og der er jo halv fragt (=25 kr.), hvis man bestiller i maj måned

Hold da op , du har mange vogne

Du må gerne lige tage et billede af det hvis du gider

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2012

FjolleTrold

Maja_4000 skriver:

Hold da op , du har mange vogne

Du må gerne lige tage et billede af det hvis du gider

Hi hi - jeg tænkte også da jeg skrev, at det lyder voldsomt. Men teutoniaen er fra den første og brugt så meget, at den nu kun er med i flyveren og står ellers i sommerhuset. Emmaljungaen er til nr. 2 og paraplyklapvognen er bare så vi kan tage toget. Vi har en gangbro vi skal over, og det er for besværligt når man er alene med 2 børn .

MEN jeg synes ikke den passer til paraplyklapvognen.

På Fb ligger der billeder, hvor du kan se solskærmen i de forskellige positioner.

Har så travlt, så det med billeder må lige vente. Ville faktisk også gerne sætte det hele til salg herinde, men det bliver ikke lige i disse uger

Anmeld

25. maj 2012

Maja_4000

FjolleTrold skriver:

Hi hi - jeg tænkte også da jeg skrev, at det lyder voldsomt. Men teutoniaen er fra den første og brugt så meget, at den nu kun er med i flyveren og står ellers i sommerhuset. Emmaljungaen er til nr. 2 og paraplyklapvognen er bare så vi kan tage toget. Vi har en gangbro vi skal over, og det er for besværligt når man er alene med 2 børn .

MEN jeg synes ikke den passer til paraplyklapvognen.

På Fb ligger der billeder, hvor du kan se solskærmen i de forskellige positioner.

Har så travlt, så det med billeder må lige vente. Ville faktisk også gerne sætte det hele til salg herinde, men det bliver ikke lige i disse uger

Ja , okay , så kan jeg godt se det

Øv , vi skal kun have paraplyklapvognen med på ferie i år Så jeg må springe over :b

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.