De mange sysler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.310 visninger
12 svar
0 synes godt om
21. maj 2012

FjolleTrold

Det er vist på tid at vise lidt frem. Jeg har så travlt, så jeg får ikke kommenteret så mange af jeres skønne kreationer. Men hvor er det dog skønt med den kreativitet i småbørnsfamilierne

Jeg fremstiller stadig masser af barnevognspuder. Det nyeste jeg har fundet på er en smart solskærm med mange forskellige positionsmuligheder. Den kan også tage blæsten, og den tillader luften at komme ind. En lille holder til babyalarmen er det også blevet til, hynde til den gammeldaws højstol var en udfordring, men meget godt tilfreds med resultatet.

Og så vil jeg bare ønske jer alle en herlig dag med sol, sommer og varme

Husk i kan se mere på www.fjolletrold.dk eller på fb, hvor i bare søger på fjolletrol. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2012

Janni.

Skønne ting du laver

Anmeld

21. maj 2012

FjolleTrold

Janni. skriver:

Skønne ting du laver

Tusind tak. Det er skønt når ens hobby bliver til ens arbejde

Anmeld

23. maj 2012

MomInTheMaking

FjolleTrold skriver:

Det er vist på tid at vise lidt frem. Jeg har så travlt, så jeg får ikke kommenteret så mange af jeres skønne kreationer. Men hvor er det dog skønt med den kreativitet i småbørnsfamilierne

Jeg fremstiller stadig masser af barnevognspuder. Det nyeste jeg har fundet på er en smart solskærm med mange forskellige positionsmuligheder. Den kan også tage blæsten, og den tillader luften at komme ind. En lille holder til babyalarmen er det også blevet til, hynde til den gammeldaws højstol var en udfordring, men meget godt tilfreds med resultatet.

Og så vil jeg bare ønske jer alle en herlig dag med sol, sommer og varme

Husk i kan se mere på www.fjolletrold.dk eller på fb, hvor i bare søger på fjolletrol. 

hehe.. jeg følger jo med på FB, men er stadig lige vild med dine ting. Og forhandlingerne er igang,kæmper en kamp for en højstolshynde og en solskærm.

Anmeld

24. maj 2012

FjolleTrold

Mom In The Making skriver:

hehe.. jeg følger jo med på FB, men er stadig lige vild med dine ting. Og forhandlingerne er igang,kæmper en kamp for en højstolshynde og en solskærm.

Hi hi - husk dit trumf-kort

Anmeld

25. maj 2012

Maja_4000

Passer solskræmen til en klapvogn ? Og hvor lang levering er der på sådan en ?

Anmeld

25. maj 2012

FjolleTrold

Maja_4000 skriver:

Passer solskræmen til en klapvogn ? Og hvor lang levering er der på sådan en ?

Den passer også til en klapvogn. Vi havde en med til Cypern, og brugte den der i klapvognen. Den var så lækker, for den tog også den kølige blæst. Jeg har en super sød med mariehøns på lager - den der er billede af. Og den kan komme af sted så snart pengene er overført

Anmeld

25. maj 2012

Maja_4000

FjolleTrold skriver:

Den passer også til en klapvogn. Vi havde en med til Cypern, og brugte den der i klapvognen. Den var så lækker, for den tog også den kølige blæst. Jeg har en super sød med mariehøns på lager - den der er billede af. Og den kan komme af sted så snart pengene er overført

Hvilken slags klapvogn var det ?

Tror du den er for stor til en paraplyklapvogn ? 

Anmeld

25. maj 2012

FjolleTrold

Det var en alm. klapvogn - Teutonia og vi har også en Emmaljunga. De passer til begge. Prøver den lige på vores paraply senere i dag .

Anmeld

25. maj 2012

FjolleTrold

Maja_4000 skriver:

Hvilken slags klapvogn var det ?

Tror du den er for stor til en paraplyklapvogn ? 

Glemte lige at citere...

Og der er jo halv fragt (=25 kr.), hvis man bestiller i maj måned

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.