Livmoderhalsen helt forkortet nu.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2012

AnnaK89

Francisca skriver:

hold da op det var længe at gå alligevel hvis du havde åbnet dig.

Jordmoderen sagde bare at med de smerter og den fremgang så gik jeg ikke tiden ud. og jeg skulle tage den med ro ellers ville jeg føde snart nok.

Ja men jeg havde også været ved at åbne mig siden uge 29 hvor jeg blev indlagt med kraftige plukveer og sygemeldt.
Alle troede også jeg ville føde før tid, men da tiden så kom, ville hun altså bare ikke ud.

Så det var rigtig trælst at få at vide at man ikke ville gå tiden ud og så alligevel gå 11 dage over tid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2012

JH12

Jeg ved det faktisk ikke, jeg blev for første gang undersøgt under min graviditet da vandet var gået og veerne var startet, og der var livmoderhalsen helt væk..

Men spændende om du snart går i fødsel.

Anmeld

20. maj 2012

Francisca

LR85 skriver:

Ja det er jo det. 

Men bebs er jo ved a være godt klar. 

Mærkede du noget a den tyngdefornemmelse man hører om eller det der niven og jagen i underlivet/skeden? 

syntes ikke jeg har en tyngde fornemmelse, men jag og niven dernede jo det kommer engang imellem.

Anmeld

20. maj 2012

Francisca

AnnaKJ skriver:

Ja men jeg havde også været ved at åbne mig siden uge 29 hvor jeg blev indlagt med kraftige plukveer og sygemeldt.
Alle troede også jeg ville føde før tid, men da tiden så kom, ville hun altså bare ikke ud.

Så det var rigtig trælst at få at vide at man ikke ville gå tiden ud og så alligevel gå 11 dage over tid

ej det lyder ikke særlig fedt nej

så bliver tiden da først lang og man bliver utålmodig.

Anmeld

20. maj 2012

Francisca

Joyce1986 skriver:

Jeg ved det faktisk ikke, jeg blev for første gang undersøgt under min graviditet da vandet var gået og veerne var startet, og der var livmoderhalsen helt væk..

Men spændende om du snart går i fødsel.

jeg  for at hun kommer efter 38+

Anmeld

20. maj 2012

AnnaK89

Francisca skriver:

ej det lyder ikke særlig fedt nej

så bliver tiden da først lang og man bliver utålmodig.

Nej man bliver virkelig hurtigt utålmodig.

Men det var altså ikke for at tage håbet fra dig - det var bare mere for at du ikke fik alt for høje forventninger, for ved selv hvor trælst det er

Anmeld

20. maj 2012

Francisca

AnnaKJ skriver:

Nej man bliver virkelig hurtigt utålmodig.

Men det var altså ikke for at tage håbet fra dig - det var bare mere for at du ikke fik alt for høje forventninger, for ved selv hvor trælst det er

jeg venter bare og ser hvad der sker. ellers må jeg ud og gå en masse ture og lave en masse rengøring  hehe

Anmeld

20. maj 2012

EKBJ

Francisca skriver:

Fra jeres livmoderhals var helt forkortet til i fødte hvor længe gik der ca?

Var til tjek på rigshospitalet igår pga. pludselige smerter i maven.

Fik kørt en CT som var fin og urinprøve som var fin.

Da jeg så skulle undersøges indvendigt kunne hun mærke livmoderhalsen var forkortet helt, enten havde jeg en tyk kant eller en halv cm tilbage og hun kunne mærke hovedet. fik også afhvide at jeg ikke går til uge 40.

Hele min livmoderhals var forkortet da jeg kom ind til tjek kl. 23:30 lørdag aften og to timer senere var jeg 3 cm åben.. født godt nok først søndag aften kl. 18.30 

Anmeld

22. maj 2012

Sille86

Er begge gange gået tiden ud sådanne ca..?

Anmeld

22. maj 2012

smlmea

Jeg har prøvet at livmoderhalsen var udslettet,og jeg var 1,5cm åben,og jordmoderen kunne kilde ham på hovedet i uge 34,men jeg fødte først i uge 41+3 ved igangsættelse,så man kan gå meget lang tid,uden der sker noget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.