Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Månsson skriver: Ih tak, kan jo ikke lade være med at dele hende med jer når jeg nu har chancen
Ih tak, kan jo ikke lade være med at dele hende med jer når jeg nu har chancen
Nej kan jeg godt forstå
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det har bare været så skønt vejr idag
Vi (mig, manden, hund og bonusdatter) har været på legepladsen det meste af dagen. Solet, sjippet, gynget og løbet med hunden.. Så har vi lavet snobrød over weberen og dertilhørende kød.. Deejlig dag!
Månsson skriver: Ih hvor dejligt.. Vi brugte det meste af dagen på at gå rundt på en udendøres livsstilsmesse i en slotshave, super skønt også fik vi vildsvinekebab mums Her i eftermiddag har vi bare hygget ude i haven under vores store æbletræ, så Laura og vores hund ku lege i skyggen
Ih hvor dejligt.. Vi brugte det meste af dagen på at gå rundt på en udendøres livsstilsmesse i en slotshave, super skønt også fik vi vildsvinekebab mums Her i eftermiddag har vi bare hygget ude i haven under vores store æbletræ, så Laura og vores hund ku lege i skyggen
Vi, altså kæresten, bonusdatter og mig har haft besøg af tøsens faster og været ude på altanen og blæse bobler som faster lige havde med
desværre opdagede vi slet ikke hvor godt vejret var før hen på eftermiddagen hvor vi skulle hen med prinsessen til hendes mor igen Men så fik vi en god cykeltur ud af det ^^
HeidiØ skriver: Åååårh hvor er hun skøn .. Var I til livsstilsmesse på Clausholm slot?
Åååårh hvor er hun skøn .. Var I til livsstilsmesse på Clausholm slot?
AalborgPigen skriver: Nej kan jeg godt forstå
Månsson skriver: Taak.. Yepper det var vi
Taak.. Yepper det var vi
HeidiØ skriver: ÅÅSejt vi flyttede jo fra Voldum i marts .. Har gået mange ture der!
ÅÅSejt vi flyttede jo fra Voldum i marts .. Har gået mange ture der!
Skønt vejr idag. Skulle også blive godt imorgen.
Her har vi rigtig slappet af og nydt hinanden. Eftermiddagen gik med hygge på terrassen.
Og så fik vi uventet besøg af Silas's bedsteforældre. Så det har bare været en hyggelig dag.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128