Hold nu op!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.226 visninger
20 svar
0 synes godt om
20. maj 2012

Muhmi

Hvor er det bare SUPER vidunderligt vejr i dag!!! 

Vi er lige kommet hjem efter en 2½ times lang gåtur rundt i byen, op i parken, lege lidt på legepladsen (Silas gyngede første gang for sig selv idag ) Og ellers handle lidt ind og bare ellers nyde det der med at gå stille og roligt rundt

Er SÅ ked af at jeg ikke fik taget mit kamera med, for ellers skulle i have været spammet til med billeder af ALT den skønne natur jeg har set i dag....

Hvad har I brugt jeres søndag på????????????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2012

La´chrissen

Muhmi skriver:

Vi er lige kommet hjem efter en 2½ times lang gåtur rundt i byen, op i parken, lege lidt på legepladsen (Silas gyngede første gang for sig selv idag ) Og ellers handle lidt ind og bare ellers nyde det der med at gå stille og roligt rundt

Er SÅ ked af at jeg ikke fik taget mit kamera med, for ellers skulle i have været spammet til med billeder af ALT den skønne natur jeg har set i dag....

det lyder som en rigtig hyggelig dag

Vi har haft hunden ude at bade, sammen med svigermors hunde. Så hun er dejlig træt

Anmeld

20. maj 2012

JH12

Det lyder som en lækker dag

Her stod den på gæster til morgenmad, nye gæster til middag hvor vi var ude og gå en tur i dette lækre vejr. Og ellers har jeg prøvet at sove lidt fordi min 10 dage gamle datter ikke ville lade os sove mere end 3 timer i nat.

Anmeld

20. maj 2012

L&V

Muhmi skriver:

Ih hvor dejligt.. Vi brugte det meste af dagen på at gå rundt på en udendøres livsstilsmesse i en slotshave, super skønt også fik vi vildsvinekebab mums Her i eftermiddag har vi bare hygget ude i haven under vores store æbletræ, så Laura og vores hund ku lege i skyggen
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. maj 2012

Muffin_girl

Muhmi skriver:

Ja det har bare været så lækkert vejr 

Jeg har været lidt små doven.. 

Og så har kæresten og jeg været nede og få en soft ice her i aften solen  

Anmeld

20. maj 2012

NinaNymannMadsen

vi har nydt det gode vejr med en gå tur og en tur i lunden i horsens og på legepladsen med tøserne, asta fik bare brændt noget krudt af der.

og ellers bare slappet af.

Anmeld

20. maj 2012

Muffin_girl

Månsson skriver:

Ih hvor dejligt.. Vi brugte det meste af dagen på at gå rundt på en udendøres livsstilsmesse i en slotshave, super skønt også fik vi vildsvinekebab mums Her i eftermiddag har vi bare hygget ude i haven under vores store æbletræ, så Laura og vores hund ku lege i skyggen

Nåårrh hvor er hun sød (igen igen) 

Anmeld

20. maj 2012

4kløver

En tur i zoo og bagefter gik vi en go tur og fik en is. Godt vi tog klapvogn med ellers havde vi stadig gået rundt.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. maj 2012

Bom

Hvor er det snyd i har nydt det gode vejr.. Jeg har været på arbejde hele ugen undtagen onsdag.. De sidste 4 dage fra 6.45 til 15.00..

Anmeld

20. maj 2012

L&V

AalborgPigen skriver:

Nåårrh hvor er hun sød (igen igen) 

Ih tak, kan jo ikke lade være med at dele hende med jer når jeg nu har chancen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.