Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Dot D skriver: Du skal huske at koge dine bær... Der kan sidde mange bakterier i dem, så de skal mindst have 3 minutter ved minimum 70 grader
Du skal huske at koge dine bær... Der kan sidde mange bakterier i dem, så de skal mindst have 3 minutter ved minimum 70 grader
sætter man så et thermometer i eller ? så man kan se hvor varmt det er ?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Princesspigen skriver: sætter man så et thermometer i eller ? så man kan se hvor varmt det er ?
Jeg gør ikke... Når det bobler, så koger det, og det lader jeg, det gøre i nogle minutter
Synes nok jeg manglede at skrive et eller andet Godt du lige skrev det
grinny skriver: Synes nok jeg manglede at skrive et eller andet Godt du lige skrev det
Det er i hvert fald bedst for maven....
RikkeWetter skriver: Kog en pose hinbær med lidt sukker og lidt vanilje sukker, lad det stå og køle af. Pisk 2,5 dl fløde. Vend hinbær "sovsen" i flødedkummen. Bum, så har du en rigtig lækker hinbærcreme
Kog en pose hinbær med lidt sukker og lidt vanilje sukker, lad det stå og køle af. Pisk 2,5 dl fløde. Vend hinbær "sovsen" i flødedkummen.
Bum, så har du en rigtig lækker hinbærcreme
Kunne ikke have sagt det bedre selv Sådan gør jeg nemlig også
Dot D skriver: Jeg gør ikke... Når det bobler, så koger det, og det lader jeg, det gøre i nogle minutter
arr okay tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128